اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال

صبای قم برای هفدهمین بار پیروز شد‌/ سایه سنگین صبا بالای سر گیتی‌پسند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم هفدهمین پیروزی خود در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در دیدار حساس مقابل تیم گاز خوزستان به دست آورد.

صبای قم برای هفدهمین بار پیروز شد‌/ سایه سنگین صبا بالای سر گیتی‌پسند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتسالیست‌های صبای قم در راه رسیدن به عنوان قهرمانی بازی‌های چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یک گام دیگر را محکم برداشتند و با کسب هفدهمین پیروزی خود در این فصل همچنان امید اول عنوان قهرمانی هستند.

شاگردان محسن حسن‌زاده در تیم فوتسال صبای قم در تلاش برای کسب پیروزی در یازدهمین بازی خارج از خانه خود در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم گاز خوزستان رفتند و در پایان دیداری که شش گل داشت، به برتری چهار بر دو دست یافتند.

فوتسالیست‌های صبای قم در این دیدار فارغ از اتفاقات روزهای اخیر و شیطنت‌های مسئولان باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در خصوص دیدار هفته بیست و سوم صبای قم و حفاری اهواز، با آرامش کامل به مصاف گاز خوزستان رفتند و این بازی را با برد پشت سر گذاشتند.

بازیکنان صبای قم خوب می‌دانند که رای صادره در خصوص دیدار آنها با حفاری اهواز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطعاً تغییر خواهد کرد و بار دیگر سه امتیاز آن بازی به سود صبای قم باز خواهد گشت، به همین خاطر با خیالی آسوده در دیدار با گاز خوزستان به میدان رفتند.

صبایی‌ها در این دیدار بر‌خلاف انتظار کار چندان سختی برای رسیدن به کسب پیروزی نداشتند، هر چند میزبان از حمایت تماشاگران خودی برخوردار بود اما صبایی‌ها در این دیدار با انگیزه‌تر از همیشه به میدان رفتند و با اختلاف دو گل پیروز شدند.

حسن‌زاده سرمربی تیم فوتسال صبای قم در این دیدار بارها به شاگردانش توصیه می‌کرد که به هیچ عنوان تفاضل گل مهم نیست و بازیکنانش باید سعی کنند دیدار با تیم انتهای جدولی گاز خوزستان را با پیروزی و کسب سه امتیاز پشت سر بگذارند که همین اتفاق نیز رخ داد و تیم گیتی‌پسند هنوز سایه سنگین موفقیت‌های صبای قم را احساس می‌کند.

در هفته‌ای که صبای قم توانست در میهمانی تیم گاز خوزستان با نتیجه چهار بر دو این تیم را شکست بدهد و جمع امتیازات خود را به 53 برساند، تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز در خارج از خانه میهمان تیم فوتسال هلال احمر آذربایجان شرقی بود و توانست رقیب خود را با حساب شش بر یک مغلوب کند و با 52 امتیاز پشت سر صبای قم قرار بگیرد.

انتهای پیام/78002/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول