اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

دستورالعمل‌های ورزشی باید مورد بازنگری قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان گفت: وزارتخانه ورزش و جوانان نوپاست و دستورالعمل‌های ورزشی باید مورد بازنگری قرار گیرد.

دستورالعمل‌های ورزشی باید مورد بازنگری قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مرضیه اکبرآبادی عصر امروز در جمع روسای ادارات شهرستانی و روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی مازندران که در سالاردره برگزار شد، اظهار داشت: وزارتخانه ورزش و جوانان نوپاست و دستورالعمل‌های ورزشی باید مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود: کارشناسان وزارتخانه پیگیر دستورالعمل‌های حوزه جوانان بوده و در بخش معاونت جوانان در حال تنظیم پیش‌نویس هستند.

این مسئول کشوری با اشاره به اینکه پروژه‌های ورزشی شهرستانی به دلیل کمبود اعتبار مسکوت ماندند، تصریح کرد: مقرر شد از سال 89 به بعد پروژه جدیدی تعریف نشود و به فکر تکمیل پروژه‌های در حال احداث باشیم.

وی حجم پروژه‌های در حال اجرای ورزشی در استان‌ها را بالا دانست و ادامه داد: سال گذشته اعتبار خوبی برای پروژه‌های در حال اجرای ورزشی سطح کشور اختصاص یافت ولی به دلیل حجم بالا هزینه‌های زیادی را صرف کرد.

اکبرآبادی با بیان اینکه پروژه‌های ملی شهرستانی باید از سوی شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی و استانداری پیگیری شود، خاطرنشان کرد: تا پایان سال برای ادامه روند ساخت و تجهیز اماکن ورزشی خبرهای خوشی را برای شما داریم.

وی از پیگیری افزایش 35 درصدی حقوق و مزایای کارکنان ادارات ورزش و جوانان کشور خبر داد و گفت: معاونت نیروی انسانی وزارتخانه متبوع پیگیر حقوق و مزایای کارکنان است و این مهم را در اولویت کارها قرار داده است.

این مسئول کشوری به بحث حقوق ناجیان غریق در شهرهای ساحلی اشاره کرد و ادامه داد: ردیف اعتباری ویژه‌ای برای ناجیان شهرهای ساحلی در نظر گرفته شد که از سوی استان‌ها باید پیگیری شود.

وی در توسعه ورزش همگانی، ایجاد پارک ویژه بانوان را در این امر موثر دانست و خاطرنشان کرد: پارک بانوان در بیشتر شهرهای کشور احداث شد و قابلیت خوبی برای توسعه ورزش همگانی دارد.

انتهای پیام/86006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول