اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری:

200 دانشجوی دختر چهارمحال و بختیاری عازم سرزمین نور شدند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: 200 دانشجوی خواهر از مجموع دانشگاه‌های این استان امروز عازم استان خوزستان شدند.

200 دانشجوی دختر چهارمحال و بختیاری عازم سرزمین نور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون طاهری ظهر امروز در مراسم اعزام نخستین کاروان دانشجویی از این استان به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال تجربیات گرانسنگ هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان از مهم‌ترین اهداف اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی محسوب می‎شود.

وی افزود: نخستین کاروان زائران سرزمین نور متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور شهرکرد، لردگان، بروجن، گندمان و بلداجی امروز عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

طاهری افزود: 200 دانشجوی خواهر با پنج دستگاه اتوبوس برای زیارت یادمان شهدا در طلائیه، شلمچه، فکه، دوکوهه و بازدید از موزه جنگ خرمشهر، مناطق عملیاتی اروند کنار و دزفول عازم استان خوزستان شدند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانشجویان برادر نیز در تاریخ 19 اسفند ماه عازم سرزمین نور خواهند شد خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور دانشجویی با احتساب زمان رفت و برگشت، پنج روز به طول می‎انجامد.

وی با اشاره به دست‌آوردهای راهیان نور، افزود: از نگرانی‌های دشمن، در کنار هم بودن سپاه و آموزش و پرورش در مقابله با جنگ نرم است.

طاهری ادامه داد: وقتی جوانان در میادین نبرد حق علیه باطل حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک با فداکاری و گذشت هم‌سن و‌سالان خود در دفاع مقدس آشنا می‌شوند، به خود، کشور و جوانان این مرز و بوم افتخار می‌کنند.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی از گرفتن این الگوها سخت دلگیر و نگران است و قصد دارد که جوانان را به طرف فرهنگ غرب سوق دهد، اما فرهنگ جبهه، فرهنگ فداکاری و ایثار است که روحیه استکبار ستیزی جوانان را تقویت می‌کند.

این مسئول با تأکید بر اینکه حماسه آفرینی جوانان در مراحل گوناگون سال‌های دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، متذکر شد: امروز نیز در عرصه‌های مختلف مشاهده می‌کنیم که مردم همچنان در صحنه‌های دفاع از ولایت و انقلاب پیشتازند.

انتهای پیام/68001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول