اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس:

ترکیب هیئت رئیسه‌ خبرگان تغییر نمی‌کند / فضا برای ریاست آیت‌الله مهدوی‌کنی فراهم است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بعید است گزینه‌ای به جز آیت‌الله کنی برای ریاست خبرگان باشد، گفت: ترکیب رئیس و نایب رئیس خبرگان رهبری تغییری پیدا نمی‌کند.

ترکیب هیئت رئیسه‌ خبرگان تغییر نمی‌کند / فضا برای ریاست آیت‌الله مهدوی‌کنی فراهم است

آیت‌الله رضا رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: فضای مجلس خبرگان با وضعیت مناسبی برای ریاست آیت‌الله مهدوی کنی فراهم است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی بهترین گزینه برای ریاست خبرگان رهبری است، افزود: بعید است گزینه‌ای به جز آیت‌الله مهدوی‌کنی باشد.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ترکیب رئیس و نایب رئیس خبرگان رهبری تغییری پیدا نمی‌کند، خاطرنشان کرد: تصور بر این است که ترکیب اصلی رئیس و نایب رئیس خبرگان به همین نحو که اکنون هست، باشد.

به گزارش فارس، سیزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری 15 و 16 اسفند جاری برگزار می‌شود و در این اجلاس انتخاب هیئت رئیسه مجلس خبرگان، انتخاب اعضا برای کمیسیون‌های مجلس خبرگان و همچنین انتخابات کمیته پنج نفره برای تنظیم بیانیه پایانی اجلاس صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2300/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول