اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله عالمی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با فارس:

آیت‌الله مهدوی‌کنی در بین خبرگان محبوب است/ ارایه پیشنهاد برای مهار تورم در بیانیه خبرگان

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: آیت‌الله مهدوی کنی در مجلس خبرگان رهبری از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و بنابراین حتما ایشان رای می‌آورند.

آیت‌الله مهدوی‌کنی در بین خبرگان محبوب است/ ارایه پیشنهاد برای مهار تورم در بیانیه خبرگان

آیت‌الله حسن عالمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد با اشاره به سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری اظهار کرد: بنده خدمت حضرت آیت‌الله مهدوی کنی ارادت خاصی دارم؛ حتما به ایشان در صورت کاندیداتوری رای می‌دهم.

وی افزود: البته باید توجه داشت که آیت‌الله مهدوی کنی از محبوبیت گسترده‌ای در میان اعضای خبرگان رهبری برخوردار هستند و بنابراین حتما ایشان رای می‌آورند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ارتباط با دیگر دستور کارهای سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از دیگر دستور کارهای سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری، طرح و بحث و تبادل نظر در مورد مشکلات اقتصادی است.

وی تصریح کرد: حتما مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها و تورم بازار به عنوان یکی از دغدغه‌های فعلی اعضا و به ویژه مردم در این اجلاس مطرح می شود؛ همچنین در بیانیه پایانی این اجلاس هم پیشنهاد‌هایی از سوی مجلس خبرگان در این مورد ارائه می‌شود. 

به گفته نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی قرار است نماینده‌ای از دولت نیز در سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری حضور داشته باشد.

گفتنی است سیزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری 15 و 16 اسفندماه برگزار می شود. در این اجلاس انتخاب هیئت رئیسه مجلس خبرگان، انتخاب اعضا برای کمیسیون‌های مجلس خبرگان و همچنین انتخابات کمیته پنج نفره برای تنظیم بیانیه پایانی اجلاس در دستور کار خواهد بود و میهمان این اجلاس نیز عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا سیما است که درباره مسائل فرهنگی و اجتماعی سازمان متبوعش با نمایندگان خبرگان سخن خواهد گفت.

انتهای پیام/70003/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول