اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش بوشهر:

مربیان پرورشی بدون همکاری اولیا تاثیرگذار نیستند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مربیان پرورشی بدون مشارکت و همراهی اولیاء و مسئولان نمی‌توانند تأثیر چندانی داشته باشند.

مربیان پرورشی بدون همکاری اولیا تاثیرگذار نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی موحدی صبح امروز در دیدار با امام جمعه بردخون اظهار داشت: مربیان باید کمالات معنوی که می‌خواهند در وجود فرد تربیت پذیر تحقق بخشند خود دارا باشند زیرا افراد آن کمالات را در مربی جستجو می‌کنند و او را به عنوان الگوی عینی کمالات می‌شناسند.

علی موحدی افزود: بدون تردید آینده روشن در جامعه بدون شناسایی آسیب‌های فرهنگی و شناساندن آن به افراد جامعه به ویژه خانواده‌ها و جوانان حاصل نمی‌شود زیرا میکروب‌ها و آفاتی که فرهنگ پویای مسلمانان را هدف قرار داده‌اند، اگر شناخته شوند و افراد جامعه، به ویژه جوانان باآگاهی صحیح واکسینه شوند خطرات کاهش می‌یابد.

وی افزود: نقش رهبران و نخبگان و بزرگان در هدایت افراد هر جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و در این میان ائمه جمعه و جماعات تأثیری شگفت انگیز و معجزه آسا بر عموم مردم بویژه جوانان و نسل آینده ساز و پویا دارند که هدایت‌های آنان چراغ راهی برای حرکت در مسیر پرخطر این دوران است.

موحدی با تشریح اقدامات حوزه پرورشی گفت: مربیان پرورشی بدون مشارکت و همراهی اولیاء و مسئولان نمی‌توانند تأثیر چندانی داشته باشند هر چند در این زمینه از همه توان و نیروی خود استفاده می‌کنند و می‌کوشند با خلاقیت و شیوه‌های نوین به اهداف بلند تربیتی برسند.

در ادامه این دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون و کارشناسان استانی و منطقه‌ای پیرامون اقدامات و وظایف خود مطالبی بیان کردند.

انتهای پیام/66003/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول