اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری کرمانشاه:

فعالیت بنیاد باران وجاهت قانونی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: فعالیت بنیاد باران وجاهت قانونی ندارد و اقدامات چنین بنیادی در استان کرمانشاه با هر عنوانی به‌عنوان یک فعالیت غیرقانونی تلقی خواهد شد.

فعالیت بنیاد باران وجاهت قانونی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه تحلیلی خبری مرصاد، چندی پیش خبری مبنی بر فعالیت شاخه‌های استانی بنیادی موسوم به باران (حامیان خاتمی) در بعضی از رسانه‌ها منتشر شد که در تعدادی از این اخبار اسامی اعضای استانی این بنیاد نیز اعلام شده بود.

در برخی از نشریات محلی استان کرمانشاه نیز شروع فعالیت‌های این گروه اطلاع‌رسانی شد و بعد هم خبر دیدار چند تن از اعضای این بنیاد با محمد خاتمی در جراید کرمانشاه به چاپ رسید.

در همین رابطه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در پاسخ به سؤال خبرنگار مرصاد مبنی بر چگونگی فعالیت و اعلام موجودیت این گروه در استان کرمانشاه، اظهار داشت: چنین بنیادی در استان کرمانشاه با هر عنوانی از گروه، بنیاد، حزب و یا NGO، هرگونه فعالیتی داشته باشد به‌عنوان یک فعالیت غیرقانونی تلقی خواهد شد.

هومان بهرامی افزود: ما رسما اعلام می‌کنیم که فعالیت با هر عنوانی توسط این گروه وجاهت قانونی ندارد و حتی اگر این‌ها در مرکز هم مجوزی برای فعالیت داشته باشند، باید برای تشکیل به اصطلاح شاخه‌های استانی یا شهرستانی با طی مراحل قانونی مجوز لازم را اخذ کنند که چنین اتفاقی تاکنون نیفتاده و فعالیت‌های احتمالی آن‌ها در گوشه و کنار غیرقانونی است.

وی با اشاره به درج مطالبی در خصوص این بنیاد در برخی نشریات استانی اظهار داشت: این اقدام نشریات نیز تخلف است که با موارد احتمالی توسط ارشاد اسلامی برخورد خواهد شد و مواردی نیز که تاکنون اتفاق افتاده با مکاتبه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به آن‌ها تذکرات لازم داده شده است.

انتهای پیام/2700/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول