اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه عید

دستفروشان تبریزی صاحب بازارچه می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از ایجاد بازارچه‌های موقت و اماکن ویژه برای فعالیت دستفروشان در روزهای پایانی سال و در آستانه عید در نقاط مختلف شهر از سوی شهرداری خبر داد.

دستفروشان تبریزی صاحب بازارچه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: از آن‌جا که فعالیت و کسب و کار دستفروشان همواره موجبات مزاحمت و ایجاد مشکلات ترددی در معابر و مسیرهای شهری برای شهروندان می‌شود و با توجه به این که این مشکل در روزهای پایانی سال و در آستانه عید به ویژه در محدوده مرکزی شهر رو به فزونی می‌گذارد، شهرداری تبریز به منظور رفع این مشکل از یک سو و فعالیت و کسب و کار دستفروشان از سوی دیگر، اقدام به ایجاد و راه‌اندازی بازارچه‌های موقت در برخی نقاط شهر، مخصوصا محدوده بازار و مرکز شهر کرده تا از این طریق در راستای کاهش مشکلات ترافیکی و نیز عبور و مرور شهروندان گام بردارد.

وی افزود: شهرداری تبریز در ابتدای خیابان شریعتی شمالی، جنب بیمارستان خیریه سابق اقدام به ایجاد بازارچه‌های موقت کرده و این بازارچه‌ها در اختیار شهروندان قرار دارد.

شهردار تبریز در عین حال با تأکید بر اینکه هرگونه سد معبر و ایجاد مانع و مزاحمت در معابر عمومی از سوی افراد خلاف مقررات و مشمول برخورد قانونی است، از آماده‌سازی اکیپ‌های گشت و کنترل ویژه شهرداری برای اعمال نظارت در این خصوص خبر داد و خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت دستفروشان در معابر شهری و نیز سد معبر افراد خلاف ضوابط شهرسازی بوده و شهرداری تبریز ضمن برخورد جدی با عوامل سد معبر، نسبت به جمع‌آوری و رفع آن‌ها به منظور حفظ آرامش و نظم عمومی اقدام جدی و قاطع خواهد کرد. 

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول