اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

دست‌فروشان بهشهری ساماندهی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته زیباسازی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر از ساماندهی دست‌فروشان این شهر برای رعایت نظم و انضباط شهری خبر داد.

دست‌فروشان بهشهری ساماندهی شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، نظر به اینکه وجود دست‌فروشان در سطح شهر علاوه بر بهم‌زدن نظم و انضباط، مشکلاتی را نیز برای شهروندان ایجاد می‌کند، ساماندهی این افراد در دستور کار جدی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر قرار گفت.

دبیر کمیته زیباسازی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر در جلسه‌ای که با هدف ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌باران بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و حجم بالای مسافر، مطمئناً باید تمهیدات ویژه‌ای برای سیمای شهری در نظر گرفت که یکی از آنها ساماندهی وضعیت دست‌فروشان و وانت‌بارانی است که به فروش کالاهای مورد نیاز مردم می‌پردازند.

فاطمه ذبیح‌پور تصریح کرد: تاکنون اقدامات زیادی انجام شده بود اما پاسخگو نبود؛ بنابراین با درگیر کردن ادارات مرتبط، نسبت به انتخاب مکان و فضایی مناسب به ‌منظور استقرار وانت‌باران و دست‌فروشان اقدام شد که بی‌تردید در تردد و خدمات‌رسانی بهتر شهروندان، جلوگیری از ازدحام در معابر عمومی و ایجاد نظم و انضباط شهری تاثیر زیادی دارد.

وی افزود: 20 هزار متر‌مربع از ضلع جنوبی کارخانه سابق چیت‌سازی برای استقرار دست‌فروشان در نظر گرفته شد و وانت‌باران هم مجاز هستند فقط در ورودی جاده عباس‌آباد، ابتدای روستای شهیدآباد و پارک دانشجو مستقر شوند.

دبیر کمیته زیباسازی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر در پایان گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در این زمینه با متخلفان، برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/86001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول