اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد

نقش اساسی فضاهای مجازی در مقابله با هجمه‌های دشمنان

خبرگزاری فارس: عضو مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فضاهای مجازی نقش اساسی در مقابله با هجمه‌های دشمنان علیه نظام دارند.

نقش اساسی فضاهای مجازی در مقابله با هجمه‌های دشمنان

محسن فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به اینکه نخستین گردهمایی مدیران و مسئولان فضاهای مجازی لرستان 21 اسفند در خرم‌آباد برگزار می‌شود، گفت: عرصه و فضای مجازی در دنیای امروز با توجه به پیشرفت روز‌افزون و شتابان فناوری‌های نوین علمی و ارتباطی به بستر و گستره‌ای فراخ و با ظرفیت برای اثر‌گذاری در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، مذهبی تبدیل شده است.

مشاور رسانه‌ای استاندار لرستان گفت: در شرایط کنونی که قشر جوان و نوجوان بیشترین میزان کاربران اینترنت و فعالیت در عرصه مجازی را تشکیل می‌دهند، به طور طبیعی توجه به این حوزه و سرمایه‌گذاری هدفمند و برنامه‌ریزی کارشناسی برای ساماندهی فعالیت‌ها در این حوزه و ترسیم مسیر مشخص و مطمئن برای فعالیت ایمن و بدون آسیب و تهدید جوانان و نوجوانان در این حوزه امری مهم و غیرقابل انکار است.

وی افزود: واژه جنگ نرم که این روزها به مراتب از سوی افراد و شخصیت‌های مختلف شنیده می‌شود، در واقع به معنای همین ساماندهی و برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی منطبق با اهداف و مطامع و نیات کشورهای استکبار و دارای قدرت در سطح جهان است.

فتاحی تصریح کرد: بستری که با هزینه‌ای به مراتب کمتر از دیگر اقدامات تهاجمی مانند جنگ، ترور، تخریب و ... می‌تواند به خوبی به طور دقیق فکر و ذهن افراد را نشانه گرفته و با ایجاد انحراف فکری و اخلاقی در افراد براساس نیات و اهداف برنامه‌ریزان زمینه را برای موفقیت بیشتر استکبار جهانی در سلطه‌گری و ترقی و تجاوز به دیگر کشورها فراهم کند.

مشاور رسانه‌ای استاندار لرستان در خصوص نخستین گردهمایی مدیران و فعالان پایگاه‌های اینترنتی لرستان گفت: این یک حرکت ابتکاری و خلاقانه از سوی مجمع مشورتی امور جوانان نماینده ولی فقیه در لرستان به طور کلی حرکتی کارشناسانه شده و هدفمند برای حضور فعال در این عرصه و موفقیت در راستای موارد مطرح شده است.

فتاحی یادآور شد: با توجه به نگاه عمیق، مثبت و فرهنگی ارزشمند و همه جانبه نماینده ولی فقیه در لرستان به حوزه فعالیت‌های مرتبط با جوانان و نوجوانان این همایش با محوریت فکری، عملی و برنامه‌ریزی وی و جمعی از جوانان متعدد، دلسوز و خلاق عضو این مجمع در استان لرستان برگزار می‌شود تا از این طریق بتوان زمینه ای برای تعامل و هم‌اندیشی علمی و اثرگذار جوانان و نوجوانان وبلاگ‌نویس و فعال در عرصه مجازی  برای بهره‌مندی از فرصت و زمانی که در این عرصه‌ها مشغول فعالیت هستند را فراهم کرد.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول