اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

شبکه‌های ماهواره‌ای سلاح دشمن برای انحراف جوانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای سلاح دشمنان در جنگ نرم برای انحراف جوانان و مظاهر اصلی ترویج فساد و بی‌بند و باری در جامعه هستند.

شبکه‌های ماهواره‌ای سلاح دشمن برای انحراف جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند صبح امروز در جمع مدیران آموزش و پرورش شهرستان پلدختر گفت: استکبار جهانی به دنبال انحراف و افکار عمومی بوده و در این راستا نیز اعتقادات و باورهای مردم را مورد هجمه قرار داده است.

وی تضعیف ایمان و باورهای عمیق دینی در بین مسلمانان و تسلط بر افکار و عقاید جوانان از جمله راهکارهای اصلی دشمنان اسلام دانست و گفت: دشمنان با ترویج فرهنگ ابتذال، بی‌حجابی و بدحجابی در پی تخریب هویت ملی دینی و اسلامی این مرز و بوم هستند و در این مسیر نیز از همه توان خویش استفاده می‌کنند.

وی مهمترین و آسان‌ترین سلاح دشمنان برای تلقین افکار منحط و اغفال کننده بر جوامع اسلامی را شبکه‌های ماهواره‌ای دانست و افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای فسادخانه هستند که خانواده‌ها باید بیش از پیش به این مهم توجه کنند.

لروند عمل ماهواره را همانند موریانه دانست و گفت: ماهواره ابزار دشمن است که مروج بی‌بند و باری و از بین بردن ارزش‌ها به مرور زمان است.

امام جمعه پلد‌ختر ماهواره را یکی از عوامل تشدید کننده امر طلاق دانست و گفت: ماهواره موجب افزایش آمار طلاق در کشور و بلوغ زودرس در فرزندان می‌شود.

وی افزود: دشمنان با ماهواره و برنامه‌های آن بر ناتوی فرهنگی در خانواده‌ها نفوذ کرده، ارزش‌های خانواده را از بین برده و روابط خانوادگی را تیره و تار نموده و روابط جوانان با علما را قطع و آنان را نسبت به انجام فرایض دینی دچار شک و تردید کرده و با توزیع و پخش مواد مخدر و ایجاد راه دسترسی آسان به آن به جنگ نرم با ایران اسلامی آمده است.

امام جمعه پلدختر افزایش بصیرت، تقویت اصول و اعتقادات نسل جوان، حفظ و تعمیق ایمان و بازسازی معنوی و دشمن‌شناسی را از جمله راه‌های مقابله با ناتوی فرهنگی عنوان کرد.

انتهای پیام/2304/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول