اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

مسئولان مکلف به حفظ ثبات بازار هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: مسئولان مکلف هستند در راستای شکستن جو روانی ایجاد شده از سوی منفعت‌طلبان‌ و حفط ثبات و آرامش بازار اهتمام ویژه‌ داشته باشند.

مسئولان مکلف به حفظ ثبات بازار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسینعلی شرکائی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار در دفتر فرمانداری این شهرستان با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی استکبار، اظهارداشت: متأسفانه برخی سودجویان در حوزه فعالیتی صنوف مختلف در بازار تلاش دارند به خاطر منفعت شخصی آرامش جامعه را با ایجاد جو روانی منفی به مخاطره اندازند.

وی در ادامه خواستار برخورد قاطع و شدید با گران‌فروشی شد و تصریح کرد: همه مسئولان مکلف هستند در راستای شکستن جو روانی از سوی منفعت‌طلبان‌ و حفظ ثبات و آرامش بازار اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه دولت در برنامه منسجم مجدانه پیگیر اوضاع و شرایط حاکم بر بازار است، ابراز داشت: برای پشت سر گذاشتن این وضعیت و مقابله با تحریم دشمنان همگرایی و همراهی همه مردم و مسئولان با تبعیت از فرامین رهبری امری واجب و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه رضایت‌مندی مردم با رعایت قانون در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد، افزود: با استفاده درست و بهینه از ظرفیت‌های داخلی با مدیریت کاربردی و کارشناسی شده در قالب یک برنامه منسجم درست  می‌توانیم از تحریم‌ها عبور کنیم.

شرکایی برپایی نمایشگاه بهاره را مرجعی مطلوب با کارکردی اثرگذار برای دسترسی آسان مردم با قیمت مناسب به کالاهای اساسی دانست و ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی مسئول در امر نمایشگاه ضمن اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان بر نحوه روند خدمات‌دهی کنترل و نظارت اثرگذار داشته باشند.

وی خدمت درست و صادقانه را حق مردم دانست و تصریح کرد: با همفکری، همگرایی و همکاری مضاعف همه باید در راستای رفاه، آرامش و امنیت همه‌جانبه مردم در تمام حوزه‌ها فعالانه عمل کنیم.

فرماندار شهرستان تویسرکان در پایان با اشاره به توانمندی و کارایی مدیریتی و اجرایی در تویسرکان در مقایسه با دیگر شهرهای استان، افزود: در حلقه تحریمی دشمن در عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصاد کاربردسازی هدفمند این ظرفیت با بهره‌وری راهبردی از امکانات موجود منجر به توسعه‌ شهرستان خواهد شد.

 انتهای پیام/89010/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول