اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شامگاه یکشنبه

نمایش «ماجراهای دختران جنگل» در گرگان آغاز شد

خبرگزاری فارس: نویسنده و کارگردان نمایش «ماجراهای دختران جنگل» گفت: اجرای این نمایش از یکشنبه‌شب در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز شده و تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

نمایش «ماجراهای دختران جنگل» در گرگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امیر کاووش در حاشیه نمایش «ماجراهای دختران جنگل» در تالار فخرالدین اسد گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: این نمایش که محصول گروه نمایشی «آوار» است از یکشنبه‌شب آغاز شده و تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت؛ این نمایش از ساعات 17.30 تا 18.30 و 19 تا 20.30 اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: ادارات کل حفاظت محیط زیست و فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان و شهرداری گرگان در برگزاری نمایش فوق همکاری دارند.

این نمایش به دنبال معرفی صفات خوب است 

نویسنده و کارگردان نمایش «ماجراهای دختران جنگل» با بیان اینکه نام سابق این نمایش «کی از همه بهتره؟» بود، خاطرنشان کرد: نمایش مربوط به دو دختر بچه که پدر آنها محیط‌بان بوده و در حاشیه جنگل زندگی می‌کنند.

کاووش تصریح کرد: این دو دختر تصمیم می‌گیرند که نیمی از غذای خود را به حیوانی که از همه بهتر است، بدهند.

به گفته وی، هر حیوانی ویژگی‌های مثبت خود را بر می‌شمارد، اما حیوانات کوچک مثل خرگوش نگاه واقع‌بینانه‌ای به این سئوال دارند.

ویژگی‌های خوب در کنار هم موجب تقویت گروه می‌شوند

نویسنده و کارگردان نمایش «ماجراهای دختران جنگل» بیان داشت: از نظر این‌ها کسانی که در این جمع هستند؛ ویژگی‌های خوبی دارند که اگر در کنار هم قرار گیرند، موجب تقویت آن گروه می‌شود.

کاووش با بیان اینکه این نمایش جنبه آموزشی و شادی دارد، اضافه کرد: در نهایت حیوانات خوب شناسایی شده و پس از این انتخاب حوادث مختلفی توسط کسانی که با آنها مخالف هستند، اتفاق می‌افتد.

وی گفت: در این نمایش پورنیک کاووش، مهدی صمدی، حسن مهتدی، پرستو مرادی، نیکتا علی‌مردانی، مینا دوستی، شقایق و نیوشا چهره‌گشا و آناهیتا نبوی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نویسنده و کارگردان نمایش «ماجراهای دختران جنگل» هزینه بلیط این نمایش را پنج هزار تومان و محل فروش آن را تالار فخرالدین اسعد گرگانی اعلام کرد.

لازم به ذکر است، بعد از نمایش «ماجراهای دختران جنگل» نمایش «جشن شادی بچه‌ها و عروسک‌ها» که هر دو جنبه آموزشی و شادی دارند از 16 تا 18 اسفندماه در سینما بهمن گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/83003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول