اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قلقلی

«جشن شادی بچه‌ها و عروسک‌ها» در گرگان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کارگردان «جشن شادی بچه‌ها و عروسک‌ها» گفت: برنامه شاد و آموزشی از 16 اسفندماه به مدت سه شب در سینما بهمن گرگان اجرا می‌شود.

«جشن شادی بچه‌ها و عروسک‌ها» در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سعید صالح‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: این جشن در دو نوبت 16.30 تا 18 و 18.30 تا 20 برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه آموزشی و شاد سه شخصیت داشته که شهرام لاسمی (قلقلی)، سعید صالح‌آبادی (مجری برنامه‌های کودک) در نقش عمو سعید و فانید (عروسک) شخصیت‌های آن هستند.

قلقلی برای نخستین‌بار به گرگان سفر می‌کند

کارگردان «جشن شادی بچه‌ها و عروسک‌ها» خاطرنشان کرد: با برگزاری این جشن، قلقلی برای نخستین‌بار به گرگان سفر کرده و برای نخستین‌بار نیز با صدای پسر بچه شیطان با مزه پنج ساله نیز صحبت می‌کند.

صالح‌آبادی تصریح کرد: این جشن تاکنون در استان‌های مازندران، خراسان‌رضوی و یزد به اجرا درآمده و گلستان چهارمین استان برگزارکننده جشن فوق است.

به گفته وی، سفره‌آرایی هفت‌سین بر روی صحنه با حضور «عمو فیروز» انجام می‌شود.

این جشن با هزینه شخصی برگزار می‌شود

کارگردان «جشن شادی بچه‌ها و عروسک‌ها» اظهار داشت: این جشن جنبه آموزشی و شادی داشته و لحظات خوشی را برای کودکان و خانواده‌های آنها به ارمغان می‌آورد.

صالح‌آبادی، شرکت «سرای شادی کودکان آناهیتا» را برگزارکننده جشن فوق عنوان کرد و ادامه داد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان نیز در برگزاری آن همکاری دارند.

وی با بیان اینکه هیچ اداره یا موسسه‌ای عوامل برگزاری این جشن را حمایت نکردند، اظهار داشت: این جشن با هزینه شخصی برگزار می‌شود.

نیروی انتظامی هزینه تأمین امنیت مکان جشن را دو میلیون تومان اعلام کرده بود

کارگردان «جشن شادی بچه‌ها و عروسک‌ها» گفت: نیروی انتظامی هزینه تأمین امنیت مکان برگزاری جشن را دو میلیون تومان اعلام کرده بود که با درخواست و التماس 300 هزار تومان دریافت کردند.

صالح‌آبادی افزود: انجمن هنرهای نمایشی 400 هزار تومان و سینما بهمن هم یک میلیون و 500 هزار تومان برای اجرای این جشن دریافت کردند.

وی تصریح کرد: متأسفانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این جشن هیچ‌گونه حمایتی نکرد.

برگزاری، حداقل 8 میلیون تومان هزینه دارد

کارگردان «جشن شادی بچه‌ها و عروسک‌ها» ادامه داد: برگزاری «جشن شادی بچه‌ها و عروسک‌ها» حداقل 8 میلیون تومان هزینه داشته که بدون حمایت دولتی باید پرداخت شود.

صالح‌آبادی ادامه داد: هزینه بلیط این جشن شش هزار تومان است.

انتهای پیام/83003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول