اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مشکلی برای پرداخت حقوق و عیدی کارکنان نداریم

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر با بیان اینکه در پرداخت حقوق و عیدی کارکنان مشکلی نداریم، تصریح کرد: اعتبارات لازم برای این منظور در نظر گرفته شده و در موعد مقرر پرداخت می‌شود.

مشکلی برای پرداخت حقوق و عیدی کارکنان نداریم

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تاکید بر توجه مدیران به تکمیل طرح‌های عمرانی گفت: موافقت‌نامه‌های طرح‌های عمرانی تا 20 اسفند باید منعقد شود تا در تخصیص اعتبارات زمان کمتری صرف شود.

وی با بیان اینکه در پرداخت حقوق و عیدی کارکنان مشکلی نداریم، تصریح کرد: اعتبارات لازم برای این منظور در نظر گرفته شده و در موعد مقرر پرداخت می‌شود.

استاندار بوشهر از مدیران خواست در پرداخت مطالبات پیمانکاران تلاش بیشتری کنند و افزود: اعتبارات این طرح‌ها برای دریافت آن از خزانه مهیا است که دستگاه‌های اجرایی باید در وقت باقیمانده نسبت به جذب و پرداخت اعتبارات به پیمانکاران تلاش کنند.

حسنوند جذب اعتبارات ملی را یک وظیفه مهم مدیران دانست و گفت: مدیران باید در وقت باقیمانده تا پایان سال مالی تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات ملی داشته باشند.

وی با اشاره به نقش و تاثیر نمایندگان مردم در مجلس در جذب اعتبارات ملی گفت: مدیران باید با هماهنگی نمایندگان مجلس در جهت جذب اعتبارات ملی از وزرا تلاش کنند تا شاهد افزایش اعتبارات ملی از این محل در جهت توسعه و پیشرفت استان باشیم.

حسنوند با قدردانی از خدمات رسول زارعی برای رضا عوض‌پور سرپرست جدید معاونت برنامه‌ریزی استانداری بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/66006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول