اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بلداجی:

بلداجی باز هم لرزید

خبرگزاری فارس: بخشدار بلداجی گفت: زمین‌لرزه‌ای به شدت 4.1 در مقیاس ریشتر بلداجی در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری را بار دیگر لرزاند.

بلداجی باز هم لرزید

اسفندیار کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: شب گذشته در ساعت 22:54 دقیقه زلزله‌ای به بزرگی 4.1 در مقیاس ریشتر شهر بلداجی از توابع استان چهارمحال و بختیاری را لرزاند.

وی افزود: در ادامه این زلزله همچنین دو پس لرزه نیز در ساعات 22:59 دقیقه به شدت 3.7 در مقیاس ریشتر و ساعت 2:44 بامداد امروز به شدت 1.2 در مقیاس ریشتر نیز در این منطقه ثبت شد.

کریمی ادامه داد: مردم شهر بلداجی در پی وقوع زمین‌لرزه 4.1 ریشتری خانه‌ها را ترک کرده و به خیابان‌ها آمده‌اند، این زمین‌لرزه با صدای هولناک همراه بوده که موجب وحشت مردم شهر بلداجی شده است.

بخشدار بلداجی خاطرنشان کرد: شدت زمین‌لرزه به حدی بوده که موجب لرزش شیشه‌ها در شهرهای بروجن، شهرکرد، کیار و فرخ‌شهر که در فاصله بسیار زیادی از شهر بلداجی قرار دارند، شده است.

وی با بیان اینکه با وقوع این زلزله تاکنون خسارتی گزارش نشده است، تصریح کرد: در پی وقوع زلزله‌هایی که در چند روز گذشته رخ داده بود دیوارهای بسیاری از خانه‌ها ترک برداشته و در این زلزله این ترک‌ها عمیق‌تر شده اما تخریب کامل گزارش نشده است.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول