اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

تخصیص تسهیلات ویژه به واحدهای تولیدی مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی از ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی زلزله‌زده در مناطق اهر، هریس و ورزقان خبر داد.

تخصیص تسهیلات ویژه به واحدهای تولیدی مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در زلزله مرداد ماه سال‌جاری در آذربایجان‌شرقی 102 واحد تولیدی بین 30 تا 100 درصد آسیب دیده بود که با پیگیری‌های مکرر ستاد تسهیل استان، تسهیلاتی تا سقف 76 میلیارد و 350 میلیون ریال برای بازسازی این واحدها اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: تسهیلات فوق از محل منابع موضوع بند 16 قانون بودجه سال 91 تخصیص داده شده است.

دبیر ستاد تسهیل استان خاطرنشان کرد: بیشتر آسیب‌های وارده در شهرک صنعتی بیلوردی واقع در شهرستان هریس بوده که دلیل آن هم تجمع واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک صنعتی است.

عظمایی خاطرنشان کرد: عمده آسیب‌های وارده به واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی مربوط به ساختمان‌های اداری واحدها است و نیز در بیشتر موارد سالن‌های واحدها نیز آسیب دیده‌اند که نیازمند بازسازی اساسی است.        

وی همچنین اظهار کرد: در این واحدها ماشین‌آلات، مواد اولیه، محصولات ساخته شده و نیمه ساخت آسیب جدی دیده‌اند که نیازمند بازسازی، مقاوم‌سازی و تعمیر هستند. 

انتهای پیام/60002/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول