اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان:

آموزش مداحان باید در اولویت قرار گیرد/ آموزشگاه‏های مداحی ایجاد شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: آموزش مداحان باید در اولویت برنامه‏های کانون مداحان قرار گیرد.

آموزش مداحان باید در اولویت قرار گیرد/ آموزشگاه‏های مداحی ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی در دومین کارگاه آموزشی مداحان اهل‏البیت (ع) شهرستان دامغان افزود: آموزش تخصصی مداحان از ورود بسیاری از آسیب و خرافات در این حرفه جلوگیری می‏کند.

وی تصریح کرد: آموزش مداحان در زمینه‏های قرائت صحیح قرآن، مقتل‏شناسی و ردیف‏خوانی بسیار با اهمیت بوده و در این راستا، باید برنامه‏ریزی دقیق با استفاده از استادان مجرب صورت گیرد.

تقوی اظهار داشت: مداحان اگر در شناخت مقاتل آموزش ببینند و مقاتل معتبر را بشناسند، دیگر روایاتی را بیان نمی‏کنند که خدای ناکرده مورد وهن به اهل‏البیت(ع) تلقی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در ادامه ضمن توصیه به مداحان گفت: شما که ستایشگر ائمه اطهار (ع) هستید، باید به اصل و واقعیات بپردازید و از هرگونه خرافات و غیر واقعیات دوری جویید.

وی در پایان با اشاره بر لزوم ایجاد آموزشگاه‏های مداحی خاطر نشان کرد: از مداحانی که توانایی ایجاد این آموزشگاه‏ها را مطابق دستورالعمل‏های ابلاغی دارند، تقاضا می‏شود در این راستا گام بردارند و وارد صحنه شوند.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول