اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلسه هماهنگی آموزش و پرورش گلستان با نهادهای مرتبط

کمیته سلامت برای مدیریت چهارشنبه آخر سال تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به جلسه هماهنگی این اداره‌کل با ادارات مرتبط در خصوص مدیریت چهارشنبه آخر سال گفت: بدین منظور کمیته سلامت در این اداره‌کل و مدیریت‌های شهرستان‌ها تشکیل شد.

کمیته سلامت برای مدیریت چهارشنبه آخر سال تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد بهشتی عصر امروز در جمع مدیران آموزش و پرورش گرگان اظهار داشت: در این کمیته آموزش‌های نظری و عملی با همکاری مرکز بهداشت، جمعیت هلال‌احمر، نیروی انتظامی و اورژانس در مدارس ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها در مراسم آغازین هر مدرسه قبل از ورود دانش‌آموزان به کلاس درس ارائه می‌شود.

مسابقات فرهنگی برای مدیریت چهارشنبه آخر سال در مدارس برگزار می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان خاطرنشان کرد: برای معرفی بهتر خسارت‌های جبران‌ناپذیر هیجان‌های کاذب چهارشنبه آخر سال مسابقات علمی، فرهنگی و هنری در مدارس برگزار می‌شود.

بهشتی تصریح کرد: تهیه بروشور، تراکت و پوستر حاوی مطالب و تصاویر آموزشی که برخی از نوجوانان و جوانان به دلیل بی‌احتیاطی دچار حادثه شدند، یکی دیگر از برنامه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش برای فرهنگ‌سازی چهارشنبه آخر سال در مدارس است.  

به گفته وی، تا فرارسیدن زمان چهارشنبه آخر سال دوره‌های آموزشی اطفاء حریق با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان گلستان و سازمان آتش‌نشانی شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

آموزش و پرورش برای مدیریت بهتر چهارشنبه آخر سال با کمبود منابع مالی مواجه است

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان از مذاکره با انجمن اولیا و مربیان به منظور آگاه‌سازی خانواده‌ها از خطرات احتمالی ناشی از بی‌احتیاطی چهارشنبه آخر سال خبر داد.

بهشتی بیان داشت: آموزش و پرورش برای انجام برنامه‌های خود با کمبود منابع مالی مواجه بوده و در صورت تأمین این منابع به نحو شایسته‌ای برنامه‌های خود را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به دهمین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان گلستان گفت: در این جلسه مقرر شد، برای مدیریت چهارشنبه آخر سال آزادی زندانیان پرخطر ممنوع و شهرداری نسبت به جمع‌آوری نخاله‌ها و لوازم قابل اشتعال از سطح شهر و اتخاذ تدبیر به منظور جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو از لباس فرم نیروهای شهرداری اقدام کند.

اتخاذ تصمیم در کارگروه فرهنگی و اجتماعی برای مدیریت چهارشنبه آخر سال

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان ابراز داشت: جلوگیری از حضور دستفروشان در معابر پرتردد، پرخطر و تخلیه سطل‌های زباله سطح شهر از دیگر وظایف شهرداری و از مصوبات این کارگروه هستند.

بهشتی تصریح کرد: در کارگروه فوق مقرر شد، نیروی انتظامی پیش از فرارسیدن چهارشنبه آخر سال به هنجارشکنان پرخطر هشدار داده و اقدامات لازم در ارتباط با این روز در چارچوب مصوبات ابلاغی ستاد فرماندهی کل ناجا را به عمل آورد.

به گفته وی، به منظور بررسی پرونده هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال که توسط نیروی انتظامی به دادگستری معرفی می‌شوند، حضور قاضی کشیک ضروری است.

انتهای پیام/83003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول