اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مانه و سملقان خبر داد

پیشرفت 70 درصدی بزرگترین مجتمع آموزشی عشایری خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: فرماندار مانه و سملقان اعلام کرد: بزرگترین مجتمع آموزشی و شبانه روزی عشایری استان 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 70 درصدی بزرگترین مجتمع آموزشی عشایری خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل عشایر خراسان شمالی،سید محمدرضا هاشمی در این باره اظهار داشت: دانش آموزان عشایر این شهرستان سال تحصیلی آینده خود را در مجتمع شبانه روزی جدیدی آغاز می‌کنند.

هاشمی با اشاره به پیشرفت بیش از 70درصدی ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی و  شبانه روزی عشایری استان در مساحتی بیش از 12هزار متر مربع و 6هزار و 110متر مربع زیربنا افزود: این طرح که از  مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان می‌باشد دارای ساختمان آموزشی 6کلاسه با ظرفیت 180دانش آموز در مقطع راهنمایی ،خوابگاه با ظرفیت 150نفر و دبیرستان 12کلاسه با ظرفیت 360دانش آموز ،سالن ورزشی و سلف سرویس است.

وی افزود: از 15میلیارد ریال اعتبار این طرح ،تاکنون هشت میلیارد و 700میلیون ریال برای ساخت این مجتمع هزینه شده است و با توجه به نبود مشکل در تأمین اعتبار برای تکمیل این طرح در حال پیگیری برای  استقرار دانش آموزان عشایری این شهرستان در این مجتمع از سال تحصیلی آینده هستیم.

هم اکنون  860نفر دانش آموز عشایری در مقطع ابتدایی،213نفر در مقطع راهنمایی و 19نفر در مقطع دبیرستان در شهرستان مانه و سملقان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول