اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی:

کمک به نیازمندان راه میانبری برای تحقق آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی گفت: کمک به نیازمندان می‌تواند راه میانبر مناسبی باشد تا آرمان‌های انقلاب محقق شوند.

کمک به نیازمندان راه میانبری برای تحقق آرمان‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اصغر حاجی نقی عصر امروز در نشست خبری جشنواره نیکوکاری که در سالن کنفرانس اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی برگزار شد اظهار کرد: در عرصه کمک‌رسانی به نیازمندان چیزی که ارزشمند است، احساس وظیفه افراد نسبت قشری است که یا قدرتی برای فریادزدن ندارند و یا صدای فریادشان را کسی نمی‌شود.

وی تصریح کرد: وقتی این گروه وجود دارند باید از آحاد جامعه به رسم نوعدوستی برای کمک به آنها داوطلب شوند زیرا تمام افراد یک جامعه به مانند اعضای مختلف یک پیکر هستند و هر کدام از این اعضا دچار مشکل شوند باید بقیه افراد به این گروه کمک کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی با اشاره به مشکلات اقتصادی که در حال حضر در کشور وجود دارد خاطرنشان کرد: این مشکلات بیش از همه افراد به اقشار متوسط و ضعیف جامعه ضرر می‌رساند و سبب می‌شود که این قشر از جامعه بیش از سابق دچار مشکل شوند.

حاجی‌نقی ادامه داد: در زمان‌هایی که تورم با یک شتاب غیرقابل مهار به پیش می‌رود مهم‌ترین گروهی که باید به آنها کمک شود و بیش از سایر گروه‌ها در نظر گرفته شوند، گروه‌های نیازمندان هستند که بار بخش عظیمی از مشکلات جامعه بر عهده آنان است.

وی با اشاره به عمر 34 ساله انقلاب اسلامی بیان کرد: در این 33 سال اقشار نیازمند با تمام توان ثابت کرده‌اند که حامی و کمک‌دهنده انقلاب اسلامی هستند و توقعی هم از دیگر اقشار نداشته و هر جایی که حس کرده‌اند حضورشان لازم است بابصیرت از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی با تاکید براینکه تمامی افراد باید در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی قدم بردارند اظهار کرد: توجه به نیازمندان یکی از خطوط میانبری است که می‌تواند افراد را در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کمک کند.

حاجی‌نقی با هشدار در مورد شرایط نابسامان اقتصادی اقشار نیازمند تاکید کرد: اگر مردم برای اداره زندگی به هموطنان نیازمند خود کمکی نکنند ممکن است این افراد شرایط وحشتناکی را پشت سر بگذارند که زیبنده جامعه ایرانی نیست.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی به عنوان یک نهاد حمایتی علاوه بر اینکه انجام دادن حمایت‌هایی از طریق بودجه‌های دولتی مبادرت می‌ورزد سعی بر این دارد که با برگزاری مراسم مختلف فضاهای همدلی و همنوعی را در جامعه ایجاد کند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی ادامه داد: جشنواره نیکوکاری یکی از برنامه‌هایی است که می‌تواند احساس نوعدوستانه مردم را تحریک کند و اهداف کمیته امداد امام خمینی را مرتفع کند.

حاجی‌نقی اضافه کرد: جشنواره نیکوکاری تا کنون ثمرات زیادی داشته است و نمادی از نوعدوستی مردم ایران نسبت به یکدیگر است که در سال‌های گذشته با موفقیت انجام شده است.

وی افزود: در جشنواره نیکوکاری سال گذشته در سطح استان خراسان‌رضوی یک میلیارد و 200 میلیون تومان جمع‌آوری شد که امید می‌رود این مقدار در سال جاری با جهشی بالا به 2 میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی با بیان اینکه استان خراسان‌رضوی از ظرفیت‌های زیادی برای کمک‌رسانی به نیازمندان برخوردار است اظهار کرد: در سراسر استان برای بالفعل شدن این ظرفیت‌ها، 450 ایستگاه ویژه نیکوکاری در نظرگرفته شده که مردم می‌توانند هدایا و وجوه نقدی خود را به این ایستگاه‌ها برای کمک به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام/70010/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول