اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عباس‌آباد:

روش زندگی باید قرآنی شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان عباس‌آباد گفت: بعضی‌ها الگوی غربی را سبک و روش زندگی خود قرار می‌دهند که این شیوه قرآنی نیست.

روش زندگی باید قرآنی شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، سیاوش طالشی بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از فرماندهان شورای حوزه‌ها و فعالان عرصه تربیت این شهرستان افزود: شهید رجایی که کمتر از یک ماه اداره کشور را بر عهده داشت و با توجه به شرایطی که در ابتدای انقلاب حاکم بود، خدمات ماندگاری را به مردم و مملکت عرضه کرد که امروز پس از چند دهه هنوز اثرات مثبت آن در کشور مشاهده می‌شود.

طالشی با بیان اینکه افرادی با نام شهید رجایی وارد عرصه انتخابات و صاحب قدرت شدند، ادامه داد: آنان امروز برخلاف وعده‌هایشان دل رهبر معظم انقلاب اسلامی را به درد می‌آورند و باعث رنجش خاطر مردمی می‌شوند که تمام هست و نیست خود را نثار انقلاب کردند تا این انقلاب شکل گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان عباس‌آباد با بیان برخی نکات اخلاقی از امام صادق(ع) اظهار داشت: انسان باید در زندگی خود برنامه داشته باشد، بشر برای تکامل آفریده شده و دنیا مانند دانشگاهی گذرا است، این دانشگاه هم در گرو برنامه است و اگر برنامه‌ای وجود نداشته باشد از این دانشگاه مردود می‌شویم.

وی همچنین با اشاره به اینکه مسلمانان باید از انبیاء و اوصیا الگو بگیرند، تصریح کرد: بعضی‌ها الگوی غربی را سبک و روش زندگی خود قرار می‌دهند، اما قرآن کریم می‌فرماید بهترین روش زندگی، سبک و روش زندگی پیامبر(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

به گزارش فارس، در پایان این همایش با اهدای لوح سپاس و هدایایی از فرماندهان حوزه‌های سه‌گانه امام حسین(ع) بخش مرکزی، امام رضا(ع) بخش سلمانشهر و امام حسن(ع) بخش کلار و فعالان عرصه تربیت شهرستان عباس‌آباد تجلیل شد.

انتهای پیام/86020/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول