اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

تولید‌ کننده تجهیزات فناوری اطلاعات:

هوشمند‌سازی مدارس سبب مدرن شدن نظام آموزشی می‌شود

خبرگزاری فارس: یک تولید کننده تجهیزات فناوری اطلاعات در سطح کشور گفت: با هوشمند‌سازی مدارس نظام آموزشی به حالت مدرن تبدیل می‌شود و تحقق این موضوع یکی از اهداف آموزش و پرورش بوده است.

هوشمند‌سازی مدارس سبب مدرن شدن نظام آموزشی می‌شود

محمدرضا صالحی در حاشیه سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات حفاظتی، ایمنی و آتش‌نشانی با اشاره به ضرورت استفاده از تجهیزات فناوری اطلاعات در تمام بخش‌ها اظهار کرد: امروزه فناوری اطلاعات یکی از تکنولوژی‌های روز دنیا است و این تکنولوژی باید در تمام بخش‌ها وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه فناوری اطلاعات حرف نخست را در دنیا می‌زند، اضافه کرد: این مجموعه در راستای ارائه و عرضه تجهیزات فناوری اطلاعات در سطح کشور فعالیت می‌کند و استفاده از این تجهیزات یکی از زیر‌ساخت‌های مورد نیاز برای تحقق دولت و شهر الکترونیک است.

ارائه‌دهنده تجهیزات فناوری اطلاعات در سطح کشور با اشاره به یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این مجموعه تصریح کرد: هوشمند‌سازی واحد‌های آموزشی، مراکز دانشگاهی و مدارس یکی از نیاز‌های امروز کشور است و این مهم یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هوشمند‌سازی مراکز آموزشی از حدود دو سال گذشته در کشور آغاز شده است، ادامه داد: البته هوشمند‌سازی مدارس یکی از اهداف و درخواست‌های آموزش و پرورش بوده است.

صالحی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با استفاده از هوشمند‌سازی مدارس به دنبال این بوده که نظام آموزشی، سیستم تدریس و ارائه آموزش‌های مورد نیاز به دانش‌آموزان را از حالت سنتی خارج کند، تاکید کرد: با هوشمند‌سازی مدارس نظام آموزشی به حالت مدرن تبدیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همچنین استفاده از آموزش‌های الکترونیکی سبب افزایش انگیزه دانش‌آموزان برای آموختن بهتر مطالب می‌شود، افزود: معلمان نیز با استفاده از هوشمند‌سازی مدارس به سوی آموزش دانش‌آموزان با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا حرکت می‌کنند.

ارائه‌دهنده تجهیزات فناوری اطلاعات در سطح کشور با بیان اینکه استقبال ویژه‌ای نسبت به هوشمند‌سازی مدارس صورت گرفته است، گفت: اما امسال با افزایش قیمت دلار و نوسان نرخ ارز سبب کاهش تقاضا برای هوشمند شدن مدارس شده است.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول