اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی:

پلیس هرگز نمی‌تواند در برابر معضلات اجتماعی بی‎تفاوت باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: نیروی انتظامی خراسان‎رضوی در کنار برخورد با جرایم، آموزش دانش‌آموزان در سنین پایه را نیز مورد توجه و آغاز کرده است.

پلیس هرگز نمی‌تواند در برابر معضلات اجتماعی بی‎تفاوت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم صبح امروز در مراسم اختتامیه مسابقه بزرگ نقاشی و انشانویسی دانش آموزان خراسانی که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: پلیس در کنار همه مأموریت‎ها و وظایفی که برای حفظ و تأمین آسایش و آرامش مردم دنبال می‌کند، گام‌های بلندی را نیز در حوزه اجتماعی با رویکرد علمی و هنری برداشته است.

امیری مقدم گفت: پلیس هر جا احساس کند، وظیفه خود می‌داند برای کاهش ناهنجاری‌های جامعه حضور مؤثری داشته باشد.

وی با اشاره بیان اینکه در تصور بیشتر مردم وظیفه پلیس تنها برخورد با جرایم است، بیان کرد: با آموزش‎های لازم سعی شده است مأموریت‎ها و وظایف دیگر پلیس با انجام کارهای فرهنگی معرفی شود.

امیری‌مقدم با بیان اینکه پلیس هرگز در برابر معضلاتی از جمله اعتیاد و یا تعداد فوتی و مجروحان تصادفات نمی‌تواند بی‎تفاوت باشد، گفت: درصدد هستیم آگاهی‌های لازم را به جامعه آموزش دهیم تا این قبیل ناهنجاری‌ها کاهش یابد، زیرا معتقدیم اعمال قانون به تنهایی کافی نیست و باید آخرین اهرم باشد.

وی اظهار کرد: بالاترین توفیق پلیس این است که در کنار مردم باشد و سلامت و امنیت مردم را تضمین کند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی در ادامه از مشارکت موسسه مالی و اعتباری میزان در این امر مهم تقدیر کرد و گفت: چندی قبل با همکاری این موسسه مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری در مشهد برگزار شد که شاهد مشارکت قابل توجه مشهدی‎ها در سنین مختلف در این مسابقه بودیم.

سردار امیری‌مقدم افزود: این مسابقه هم نشاط بود هم سلامت و آموزش که خوشبختانه استقبال قابل توجهی از آن به عمل آمد و با همکاری نهادها و سازمان‎ها و نیز موسسه مالی و اعتباری میزان تلاش می‎کنیم که این برنامه‎های آموزشی موثرتری را اجرا کنیم.

غفور حلمی، رئیس هیئت مدیره مؤسسه مالی و اعتباری میزان نیز در این مراسم اظهار کرد: یکی از مشکلات جامعه نا‌آشنایی به قانون است و بسیاری از معضلات و جرایم هم بر اثر این بی‌اطلاعی و ناآگاهی از قانون ایجاد می‌شود.

رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان با اشاره به استقبال کم‌نظیر از این مسابقه افزود: اینکه نیروی انتظامی در کنار اعمال قانون، آموزش به قشر دانش‎آموزان را در قالب کارهای فرهنگی و هنری دنبال می‌کند، اقدامی به جا، پسندیده و مؤثر است. هر چه مردم بیشتر با قانون آشنا شوند، به طور حتم مشکلات دستگاه‌هایی مانند نیروی انتظامی و دادگستری نیز کاهش می‌یابد.

وی یکی از خلأهای جامعه را کم بودن نشاط عنوان کرد و افزود: هر دستگاه اجرایی و فردی که برای شاد کردن مردم قدمی بردارد، بهترین کار را انجام داده است.

رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان در ادامه با اشاره به ماموریت‎های اجتماعی و فرهنگی این موسسه تصریح کرد: میزان مشارکت در فعالیت‎های فرهنگی و اجتماعی که به نشاط جامعه منجر شود را از رسالت‎های خود می‎دانیم.

 انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول