اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم مطرح کرد

رشد کیفی سطح تعلیم و تربیت با طرح تحول بنیادین

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم گفت: با اجرای طرح تحول بنیادین، سطح تعلیم و تربیت از نظر کیفیت رشد داشته است.

رشد کیفی سطح تعلیم و تربیت با طرح تحول بنیادین

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رئیس آموزش و پرورش جم صبح امروز در آیین تجلیل از مربیان پرورشی شهرستان جم اظهار داشت: در اسلام تاکید بسیار زیادی به تربیت و اخلاق اسلامی شده و به ویژه در مدارس باید در این مسیر بیشتر تلاش کنیم.

حسین اسکندری افزود: آموزش و پرورش در کنار تعلیم برای تربیت نیز ارزش زیادی قایل است و در نظام اسلامی توجه خاصی به امور تربیتی شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم ضمن تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره معماران تعلیم و تربیت خاطر نشان کرد: مربیان شریف‌ترین و نجیب‌ترین افراد جامعه هستند و بخش عمده مسئولیت سنگین تربیت دانش‌آموزان در مدارس بر عهده آنان است.

اسکندری با اشاره به نقش الگویی مربیان اضافه کرد: در میان مکتب‌های مختلف تربیتی که روش‌های متفاوتی در شیوه‌های تربیتی ارائه می‌کنند، دین مبین اسلام روش خاصی را در راستای تربیت انسان‌ها ارائه می‌کند که بر اساس آیات نورانی قرآن و احادیث معصومین(ع) است.

وی گفت: در این روش تربیتی، سعی می‌شود با آگاه ساختن افراد از خود و جهان اطراف به تربیت صحیح و همه جانبه شخصیت آنان بپردازد؛ از این رو مربیان تربیتی باید با استفاده از آیات و روایات و آموزه‌های دینی در این مسئولیت خطیری که بر عهده دارند به نحو مطلوب ایفای نقش کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: مربیان امور تربیتی تلاش کنند رفتارشان عاقلانه، اصلاح جویانه، حکیمانه، صمیمانه و سرشار از محبت و صفا باشد تا بتوانند در متربی تاثیر مطلوب داشته باشند.

اسکندری در ادامه از رشد کیفی سطح تعلیم و تربیت خبر داد و گفت: در سال جاری با اجرای طرح تحول بنیادین شاهد رشد سطح کیفیت تعلیم و تربیت در شهرستان هستیم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

محمد حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی جم نیز در این برنامه از تلاش‌های مربیان در طول سال جاری تقدیر کرد و توضیحاتی پیرامون برنامه‌های پرورشی و مسابقات برگزار شده ارائه کرد.

در این آیین از مربیان پرورشی شهرستان جم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول