اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته امور تربیتی صورت گرفت

تجلیل از مربیان پرورشی آموزش و پرورش لامرد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته امور تربیتی در مراسمی از معاونان، مربیان و مشاوران امور پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد تجلیل شد.

تجلیل از مربیان پرورشی آموزش و پرورش لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، صبح امروز در مراسمی با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش لامرد از تلاش‌های معاونان، مربیان و مشاوران این شهرستان  همزمان با هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی تجلیل شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: در موضوع تعلیم و تربیت اسلامی و با توجه به ویژگی‌هایی که خداوند در وجود هر انسان گذاشته است هرکس باید به اندازه توان بهترین فعالیت‌ها را در این زمینه انجام دهد.

ابراهیم صفری افزود: اصل مبحث تعلیم و تربیت قرب الهی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با تمام هجمه‌های شوم خود سعی در نابودی جوانان برومند ما را دارند گفت: باید تمام معاونان، مربیان و مشاوران امور پرورشی در تمام ابعاد مختلف به توانمندی‌های خود اضافه کنند.

در ادامه این مراسم معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لامرد نیز بیان کرد: در مسیر حساسی که به عنوان امور تربیتی و تربیت اسلامی شکل‌گیری شده است، به طور یقین نیز گام‌های خوبی باید برداشته شود.

سید علی عباسی از برگزاری همایش مهدویت ویژه فرهنگیان این شهرستان با حضور سخنرانان برجسته نیز خبر داد و در همین زمینه اضافه کرد: تا پیش از پایان سال جاری همایش بزرگ مهدویت ویژه فرهنگیان اداره آموزش و پرورش لامرد با حضور سخنرانان برجسته در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول