اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط آیت‌الله موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه خوزستان بیان شد

ماجرای شکار پهباد جاسوسی دشمن در رزمایش پیامبر اعظم توسط سپاه

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهواز گفت: در رزمایش پیامبر اعظم 8 یک اتفاق حقیقی رخ داد و آن هم ورود یک هواپیمای بی‌سرنشین به رزمایش برای عکسبرداری از سوی دشمنان بود که توسط نیروی سپاه این پهباد شکار شد.

ماجرای شکار پهباد جاسوسی دشمن در رزمایش پیامبر اعظم توسط سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: پدیده ریزگردها در استان خوزستان باعث آلوده شدن هوای استان و نگرانی مردم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بایستی با استفاده از همه امکانات با این پدیده مقابله کرد تا اثرات‌ آن کاهش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با اشاره به فرارسیدن 15 اسفند روز درختکاری تصریح کرد: کاشت درخت باید در این روزها در سطح استان توسط مسئولان و مردم گسترش یابد.

وی افزود: مردم در کاشت درخت در هر نقطه‌ای از استان نهایت مشارکت و همکاری را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه خطبه‌ها به برگزاری کنگره بزرگداشت علامه نعمت‌الله جزایری در استان اشاره کرد و گفت: این کنگره به شکل مطلوب و با عظمت خوبی در خور شأن علامه جزایری برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم معرفی این علامه و عالم فرهیخته تصریح کرد: شناسایی و جمع‌آوری آثار فرهیخته این علامه فهیم در معرفی دریای علم وی به روحانیت و مردم بسیار تاثیرگذار است.

آیت‌الله جزایری افزود: برگزاری کنگره بزرگداشت علامه نعمت‌الله جزایری در زنده نگاه‌داشتن یاد و نام این عالم ربانی بسیار حائز اهمیت و موثر است.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش پیامبر اعظم هشت بیان داشت: در این رزمایش یک اتفاق حقیقی رخ داد و آن هم ورود یک هواپیمای بی‌سرنشین به رزمایش برای عکسبرداری از سوی دشمنان بود که به وسیله نیروی سپاه فرود آورده شد.

آیت‌الله موسوی جزایری در پایان خطبه‌ها به نزدیک شدن به عید نوروز و افزایش میزان خرید مردم اشاره کرد و گفت: بایستی در این ایام علاوه بر نظارت بر قیمت‌ها، هم مردم و فروشندگان انصاف و قناعت را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/2329/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول