اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایران از گردنه تحریم‌ها عبور می‌کند

ماموستا مجتهدی: اقتدار ایران در عرصه بین‌الملل افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج گفت: تحریم‌ها اثری بر وحدت ملت و نظام ندارد و این موضوع موجب اقتدار ایران اسلامی در سطح بین‌الملل شده است.

ماموستا مجتهدی: اقتدار ایران در عرصه بین‌الملل افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز سنندج در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: ملت آزاده ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و عبور موفقیت‌آمیز از تحریم‌ها زمینه اقتدار بیش از پیش کشور را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فراهم کرده است.

به گفته وی، دشمنان هم‌زمان با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون برای ضربه‌زدن به این نظام الهی هر نوع توطئه و ترفندی را علیه کشور ما طرح‌ریزی کردند ولی با تدابیر رهبران دینی انقلاب و حضور همیشگی مردم با شکست مواجه شده‌اند.

ماموستا مجتهدی تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی که امروزه از آن به عنوان جنگ اقتصادی یاد می‌شود، آخرین توطئه دشمن برای جلوگیری از حرکت روبه جلوی این نظام الهی است که ملت ایران به امید خدا آن را نیز با سربلندی پشت سر خواهند گذاشت.

به گفته امام جمعه سنندج، موفقیت‌های ملت ایران در عرصه‌های جهانی علیرغم تحریم‌های دشمنان نشان از عزت و اقتدار این ملت و شکست هجمه‌های دشمنان در مقابل عزم و اراده ملت مسلمان ایران اسلامی است.

وی از وحدت اسلامی به عنوان مهم‌ترین عامل پیروزی و اقتدار مردم ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان نام برد و گفت: وحدت و همدلی ملت ایران و پیروی آنان از منویات مقام معظم‌رهبری بسیاری از هجمه‌های دشمنان را در طول این سال‌ها به فرصتی برای رشد و اقتدار بیش از پیش کشور تبدیل کرده است.

ماموستا مجتهدی ادامه داد: حفظ وحدت و همدلی در بین مسئولین نظام الزامی است و اختلاف میان آنان راهبرد کلی انقلاب مبنی بر حفظ وحدت را نفی می‌کند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که ایجاد تفرقه و دامن‌زدن به آن از سوی دشمنان نظام اسلامی به صورت جدی دنبال می‌شود نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که نتیجه اعمالمان زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم کند.

امام جمعه سنندج وظیفه مسئولین را در این زمینه بسیار مهم و حساس ارزیابی کرد و گفت: مسئولین باید با همدلی به دنبال رفع مشکلات مردم و مقابله با توطئه‌های دشمنان باشند و با اینگونه اختلافات موجب ناامیدی و یأس مردم نشوند.

ماموستا مجتهدیدر بخش دیگری از سخنانش به خدمات کمیته امداد در زمینه کمک به محرومان اشاره کرد و خواستار تلاش بیشتر آنان در این زمینه شد.

امام جمعه سنندج در پایان اضافه کرد: این نهاد در زمان حیات خود خدمات ارزنده‌ای را به جامعه هدف ارائه کرده است که باید این روند با شدت بیشتر استمرار یابد.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول