اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور قزوین:

الگوهای برتر کرسی‌های آزاد اندیشی به دانشجویان معرفی شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور قزوین گفت: معرفی الگوهای برتر کرسی‌های آزاد اندیشی به دانشجویان، می‌تواند آنان را در نحوه صحیح برگزاری این کرسی‌ها در دانشگاه‌ها کمک کند.

الگوهای برتر کرسی‌های آزاد اندیشی به دانشجویان معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرهنگ میزانی در نشست هم‌اندیشی اهداف و بررسی راه کارهای اجرای کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که در سالن اجتماعات شهید حسن‌پور سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین برگزار شد، با بیان اینکه باید در کرسی‌های آزاد اندیشی وحدت رویه وجود داشته باشد، اظهار داشت: با معرفی الگوهای برتر این کرسی‌ها به دانشجویان، می‌توان آنان را در نحوه صحیح برگزاری این کرسی‌ها در دانشگاه‌های مختلف کمک کرد.

وی اضافه کرد: همچنین با معرفی الگوهای برتر کرسی‌های آزاد اندیشی می‌توان دانشجویان را در برگزاری مطلوب‌تر این کرسی‌ها تشویق کرد تا آنان با بکارگیری راه کارهای مناسب این کرسی‌ها را با کیفیت بهتری برگزار کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور قزوین کاغذ بازی و بوروکراسی اداری برای برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها را از مشکلات عدم برگزاری این کرسی‌ها عنوان و بیان کرد: باید برگزاری این کرسی‌ها با مشکلات کم‌تری در دانشگاه‌ها تشکیل شود تا دانشجویان بتوانند راحت‌تر و در زمان کوتاه‌تری این کرسی‌ها را برگزار کنند.

این مسئول با بیان اینکه کرسی‌های آزاد اندیشی به نحو مطلوبی در دانشگاه‌ها برگزار نمی‌شود، اذعان داشت: در نحوه برگزاری این کرسی‌ها با اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری فاصله بسیاری وجود دارد که باید با رفع مشکلات موجود، این کرسی‌ها را با کیفیت بهتری در دانشگاه‌ها برپا کرد.

میزانی با بیان اینکه با اطمینان‌بخشی به دانشجویان منتقد مبنی بر اینکه آنان با مطرح کردن مطالبشان به صورت آزادانه به مطالبات به حق خود دست می‌یابند، ابراز داشت: با فراهم کردن این فضا به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا شبهاتشان را پیرامون هر موضوعی به راحتی بیان کنند.

وی با بیان اینکه برای مدیریت درست و صحیح کرسی‌های آزاد اندیشی نخست باید دانشجویان پیرامون موضوع‌های غیر چالشی بحث و مناظره کنند، اظهار داشت: با تحقق این امر می‌توان مشکلات موجود در نحوه برگزاری این کرسی‌ها با مطرح کردن این موضوع‌ها را بهتر شناخت تا در اجرای موضوع‌های چالشی مدیریت مطلوب‌تری کرد.

میزانی با اشاره به اینکه در کرسی‌های آزاد اندیشی لازم نیست برای شروع کار موضوع‌های چالشی عنوان شود، متذکر شد: نخست باید در این کرسی‌ها موضوع‌هایی با حساسیت کمتری بین دانشجویان برگزار شود تا دانشجویان تجربه‌های کافی در نحوه برگزاری این کرسی‌ها را به دست آورند و سپس با کسب تجربه بتوانند کرسی‌هایی با موضوع چالشی را بهتر مدیریت کنند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول