اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر گفتمان‌های دینی کشور:

سبک زندگی اسلامی افق‌های آینده جامعه اسلامی را ترسیم می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر گفتمان‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: نزدیک شدن به سبک زندگی اسلامی از مطالبات مقام معظم رهبری است که آحاد جامعه باید توجه بیشتری به این امر داشته باشند چراکه افق‌های آینده جامعه اسلامی را ترسیم می‌کند.

سبک زندگی اسلامی افق‌های آینده جامعه اسلامی را ترسیم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، علیرضا مزروعی امروز در جمع مردم آبیک در مسجد جامع امام جعفر صادق (ع) این شهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی پیش از آنکه یک انقلاب سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد، یک انقلاب ایدئولوژیکی، دینی و برخاسته از نگاه وحیانی امام راحل است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57، انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو و مدل جدید از حیات بشری و انسانی بروز یافت و یک مدل جدیدی را از دین به دنیا ارائه داد.

این مسئول ادامه داد: در دو ماه اخیر مراکز پژوهشی دنیا که سرعت علمی ایران اسلامی را مشاهده می‌کنند، اعلام کردند که نظام جمهوری اسلامی به رتبه 12 علمی در دنیا رسیده است و این در حالی بود که در سال گذشته ایران در رتبه 17 جهان قرار داشت.

دبیر گفتمان‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای که با همکاری سرویس‌های اطلاعاتی موساد و کشورهای منطقه صورت گرفت نه تنها مانع پیشرفت‌ها در کشور نشد بلکه بر سرعت پیشرفت‌ها در کشور کمک کرد و ثابت کرد که دشمنان نمی‌توانند مانع حرکت رو به رشد ملت ایران باشند.

مزروعی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در بعد نرم‌افزاری با مشکلاتی مواجه است به ویژه در سبک زندگی اسلامی که باید راه‌های برون رفت را شناسایی کرد تا بتواند به سبک زندگی اسلامی نزدیک شود.

وی اضافه کرد: نزدیک شدن به سبک زندگی اسلامی از مطالبات دین و فرهنگ اسلامی و نیز از مطالبات مقام معظم رهبری است که آحاد جامعه باید توجه بیشتری به این امر داشته باشند چراکه افق‌های آینده جامعه اسلامی را ترسیم می‌کند.

این مسئول بیان داشت: در سبک زندگی اسلامی باید امر ازدواج، صله ارحام، تعیین مهریه، طلاق، تربیت فرزندان، تغذیه و بهداشت مورد توجه قرار گیرد تا به آنچه که مورد نظر فرهنگ اسلامی است دست یابیم نه اینکه اجازه دهیم با فرهنگ غربی عجین شویم.

دبیر گفتمان‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور اذعان داشت: امروز دشمنان به شدت و به صراحت قلب و فکر جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده و با نبرد فکری در صدد جنگ با نظام اسلامی هستند، لذا مطلوب است سلسله نشست‌های متعددی با حضور کارشناسان مختلف در زمینه جنگ نرم در بین اقشار مختلف مردم برگزار شود.

انتهای پیام/77006/ع40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول