اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده مجله مکتب اسلام:

مجله مکتب اسلام تاثیر بسزایی در بالا بردن فرهنگ تشیع داشت

خبرگزاری فارس: نویسنده مجله مکتب اسلام گفت: نقش مجله درس‌هایی از مکتب اسلام در بالا بردن فرهنگ تشیع بسیار موثر بوده است.

مجله مکتب اسلام تاثیر بسزایی در بالا بردن فرهنگ تشیع داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمود حکیمی امروز در همایش تجلیل از بنیانگذاران نشریه مکتب اسلام که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: من چهار سال در دفتر تهرانِ مجله مکتب اسلام بودم و همان موقع شهید مطهری مقالاتی را به صورت ثابت برای نشریه می‌نوشت.

وی افزود: زمانی که می‌خواستم یک مقاله را از ایشان بگیرم به من گفت «اگر محمود حکیمی را دیدی به او بگو داستان سوگند مقدس را خواندم، خوب بود و از ایشان تشکر کنید» که بعد از آن من لبخند زدم و گفتم محمود حکیمی خودم هستم. ایشان هم با بزرگواری 20 دقیقه کنارم نشست و درباره داستان‌هایم سخن گفت و تشویقم کرد.

این نویسنده قدیمی مجله مکتب اسلام با بیان اینکه این مجله در سال 48، بیش از 10 هزار و 850 مشترک در تهران داشت گفت: این مجله در بالا بردن فرهنگ تشیع بسیار موثر بود و بر روی دانشجویان اثر می‌گذاشت.

وی افزود: نخستین کتاب با عنوان نهضت‌های ضد استعماری مسلمانان با همکاری آیت‌الله پیشوایی منتشر شد و در طول چهار سال حضور در دفتر مجله مکتب اسلام در تهران به خوبی شاهد تاثیرگذاری آن بر روی دانشجویان بودم.

انتهای پیام/78001/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول