اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد در آیین کلنگ‌زنی یک پروژه در یاسوج:

سرمایه‌گذاری فکری قبل از سرمایه‌گذاری‌های مالی در پروژه‌ها انجام شود

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد گفت: وقتی حرف از هزینه کردن بیت‌المال در یک پروژه عام‌المنفعه است، باید قبل از سرمایه‌گذاری مالی، سرمایه‌گذاری فکری کنیم که بهترین کار ممکن انجام شود و مردم بهترین استفاده را از آن ببرند.

سرمایه‌گذاری فکری قبل از سرمایه‌گذاری‌های مالی در پروژه‌ها انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین انواری پیش از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی مهمان‌سرای اردوگاه تربیتی فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سرمایه‌گذاری‌های این‌چنینی پر هزینه و ماندگار هستند و اینگونه نیست که بشود با آزمون و خطا کاری را انجام داد و اگر مشکلی بود آن را تغییر داد و جابجا کرد.

سرپرست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) افزود: برای آنکه تجربه و عملکرد موفقی در این‌گونه سرمایه‌گذاری‌ها داشته باشیم باید ابتدا سرمایه‌گذاری فکری لازم را انجام دهیم و بعد از آن سرمایه‌گذاری مالی کنیم.

وی گفت: قبل از شروع نخستین کلنگ باید همه فکرها و تدابیر لازم برای بهترین اجرا و بهترین نقشه و طراحی انجام شده باشد که در هنگام بهره‌برداری‌ها شاهد بهترین‌ها باشیم.

انواری با بیان اینکه انسان به همان اندازه که برای خانه‌ خودش حساس بوده و می‌خواهد بهترین اجرا و کیفیت را داشته باشد، عنوان کرد: بدون شک این حساسیت باید دوچندان در مورد بیت‌المال نیز وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: از اکنون جلوی ایرادات احتمالی را در این پروژه بگیرید و به گونه‌ای عمل شود که در هنگام بهره‌برداری شاهد ایرادات و کمبودها نباشیم و همه نکات لازم متناسب با بافت و آب و هوای منطقه در این پروژه مدنظر قرار گیرد.

سرپرست کمیته امداد تأکید کرد: وقتی حرف از هزینه کردن بیت‌المال در یک پروژه عام‌المنفعه است، باید قبل از سرمایه‌گذاری مالی، سرمایه‌گذاری فکری کنیم که بهترین کار ممکن انجام شود و مردم بهترین استفاده را از آن ببرند.

* موجودی پروژه مهمان‌سرای امام حسین (ع) 160 میلیون تومان است

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین احداث مهمان‌سرا را مهم‌ترین بنای فاز دوم اردوگاه تربیتی فرهنگی امام حسین (ع) دانست و گفت:‌ کلاس‌های آموزشی، سلف از دیگر بناهای فاز دوم هستند که برای تکمیل همه این‌ها به حدود 2 میلیارد تومان نیاز داریم.

عبدالمجید فرهادی بیان کرد: مهمان‌‌سرای امام حسین (ع) شامل چهار واحد 80 متری است که تلاش می‌شود با کیفیت خوب و طراحی مطلوب آماده ارائه خدمت شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه اعتبار این پروژه هنوز مصوب و برآورد نشده است، ابراز داشت: عملیات ساخت این مهمان‌سرا با 160 میلیون تومان آغاز می‌شود که امید است با تزریق به موقع اعتبار بدون تأخیر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/82005/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول