اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون مهندسان شهرستان نکا:

توانمندی‌های مهندسان شرق مازندران نمایشگاه شد

خبرگزاری فارس: رئیس کانون مهندسان شهرستان نکا از برپایی نخستین نمایشگاه توانمندی‌های مهندسان شرق مازندران در نکا خبر داد.

توانمندی‌های مهندسان شرق مازندران نمایشگاه شد

ابوالقاسم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا بیان داشت: این نمایشگاه  در قالب نمایش توانمندی‌های مهندسان برق، مکانیک، ساختمان و معماری به نمایش در آمده است.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی با توانمندی‌ها و دستاوردهای مختلف صنعت ساختمان، مکانیک، برق و معماری مهندسان این شهرستان به جامعه هدف بوده است.

محمدی یادآور شد: جدیدترین ساخت و ساز ساختمانی ‌و توانمندی‌های مختلف مهندسان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ایجاد کارگاه‌های آموزشی و ارائه کاربردهای حرفه‌ای ساختمانی‌سازی، ارائه فناوری اطلاعات در ساختمان و هم‌اندیشی مهندسان با بازدیدکنندگان از دیگر قسمت‌های نخستین نمایشگاه توانمندی‌های مهندسی و صنعت ساختمان کشور در نکا است.

محمدی اظهار داشت: کشف و شناخت استعدادها و توانایی‌های فعالان عرصه مهندسی در ارتباط با ساخت‌و سازها و عمران، از دغدغه‌ها و برنامه‌های این نمایشگاه است تا با استفاده از توان دستاوردهای مهندسی ساختمان، امکانات و اطلاعات فنی مناسبی را به جامعه هدف ارائه کرد.

رئیس کانون مهندسان شهرستان نکا همچنین از برپایی ایستگاه نقاشی کودکان با عنوان " خانه خوب من" خبر داد که کودکان در این ایستگاه نقاشی، خانه‌های مد نظر خود را به تصویر می‌کشند.

محمدی ادامه داد: محور اصلی ما در برگزاری این نمایشگاه ارائه توانمندی‌های مهندسان جوان این شهرستان بوده است تا با شکوفایی آن، گام‌های بلند و بیشتری در راستای عمران و آبادانی شهرستان و استان مازندران برداشته شود.

وی افزود: زیباشناختی در امر ساخت و ساز و معماری از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که جامعه امروز ما به دنبال زیبایی در ساخت و ساز است و مهندسین جوان ما باید در این راستا توانمند باشند.

این مسئول گفت: این نمایشگاه از نهم تا 11 اسفندماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برای عموم دایر است و علاقمندان می‌توانند از هشت صبح تا 20 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول