اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع آب شهرستان آزادشهر و رامیان خبر داد

تشریح اقدامات عملیات مهندسی رودخانه‌های شرق گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع آب شهرستان آزادشهر و رامیان گفت: عملیات اجرایی لایروبی رودخانه‌های شرق استان با هدف پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از سیل و سهولت در امر انتقال آب در حال انجام است.

تشریح اقدامات عملیات مهندسی رودخانه‌های شرق گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‎ای گلستان، حسین قنبری اظهار داشت: در حال حاضر عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه سیاه جو به طول 10 کیلومتر شروع شده و  لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های نیلبرگ و مقطعی از رودخانه قره‌چای در محدوده روستای تارتارعلیا و شفیع‌آباد و عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های سفیدچشمه و دوچله بند شهرستان رامیان مجموعاً به طول تقریبی 30 کیلومتر به زودی شروع خواهد شد.

وی افزود: همچنین عملیات و ساماندهی رودخانه‌های اکبرآباد، پالم و لاشو در شهرستان آزادشهر به طول تقریبی 11 کیلومتر با پیشرفت بیش از 95 درصد به رو به اتمام و عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های شهید خنجری و آلماکولی در شهرستان آزادشهر نیز با 60 درصد پیشرفت فیزیکی و به طول 17 کیلومتر در حال انجام است.

رئیس اداره منابع آب شهرستان آزادشهر و رامیان اذعان داشت: امسال برای لایروبی و ساماندهی وضعیت رودخانه‌های شرق استان بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس اداره منابع آب شهرستان آزادشهر و رامیان با اشاره به نیاز 4 میلیارد و 500 میلیون ریالی اعتبار برای اقدامات بعدی، عنوان کرد: هدایت روان‌آب‌های سطحی شهر رامیان، دیواره‎سازی رودخانه قره‎چای در محدوده توران ترک و دیواره‎سازی رودخانه نیل‎برگ نیز از جمله اقدامات امور منابع آب این شهرستان است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/2307/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول