اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح فراخوان گنجینه‌های پنهان

تجربیات انتظامی بازنشستگان استان مرکزی جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از جمع‌آوری تجربیات انتظامی بازنشستگان این فرماندهی در قالب طرح فراخوان گنجینه‌های پنهان خبر داد.

تجربیات انتظامی بازنشستگان استان مرکزی جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سید احمد خسروی اظهار داشت: این دفتر با همکاری بازرسی فرماندهی استان در نظر دارد با راهبردی مشخص و کارآمد اندوخته‌های علمی و دانش تجربی بازنشستگان استان را جمع آوری، موضوع بندی و مهندسی کند.

وی گفت: به همین منظور چندین جلسه کارشناسی با حضور نمایندگان معاونت‌های ستادی و اجرایی به ریاست معاون هماهنگ کننده استان برگزار و در نهایت مقرر شد اقدامات اولیه این فراخوان توسط دفتر تحقیقات انجام شود.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این فراخوان بازنشستگان استان مرکزی در چهار محور جلب اعتماد شهروندان، مشارکت مردم در راستای ایجاد امنیت، جلب رضایتمندی مردم از پلیس و دیدگاه‌های مدیریتی در باره افزایش کارایی پرسنل اقدام به ارسال آثار خود می‌کنند.

به گفته وی در نهایت آثار ارسالی توسط یک تیم داوری و به 10 اثر برتر طی مراسمی که در اردیبهشت ماه سال 92 برگزار خواهد شد، جوایز نفیسی اهدا می‌شود و مابقی آثار نیز با نام نویسنده بعد از ویراستاری ادبی در یک کتاب با عنوان گنجینه‌های پنهان به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/87001/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول