اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه جشن خودکفایی 1200 خانوار کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد

آموزش اجرای کسب و کار در نمایشگاه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص غرفه‌هایی به منظور ارائه آموزش‌های لازم به منظور راه‌اندازی کسب و کار و ایجاد اشتغال در نمایشگاه دستاوردها و طرح‌های اشتغالی موفق این نهاد خبر داد.

آموزش اجرای کسب و کار در نمایشگاه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مصیب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: فردا در حاشیه جشن خودکفایی با حضور یک هزار و 200 خانوار تحت حمایت کمیته امداد در استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایشگاهی با هدف معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی موفق برپا می‌شود.

سخنگوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را 26 مورد عنوان کرد و ادامه داد: در این غرفه‌ها، نمونه‌هایی از طرح‌های اشتغال‌زایی اجرا شده توسط کمیته امداد این استان از صنوف و حرفه‌های مختلف در معرض دید مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کارشناسان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه حاضر هستند، خاطرنشان کرد: نحوه اجرای کار، راهنمایی‌های لازم برای موفقیت در یک کسب و کار، نحوه پرداخت و دریافت تسهیلات و توضیحاتی در این خصوص از سوی کارشناسان به مراجعان انجام می‌شود. 

حیدری تصریح کرد: غرفه‌هایی نیز به منظور ارائه آموزش افراد قبل از اجرای یک طرح، حین و بعد از آن درنظر گرفته شده که امید است با استقبال و استفاده مردم و مددجویان بیش از گذشته مثمرثمر واقع شود.

سخنگوی اداره‌کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، اشتغال و توانمندسازی خانواده‌ها را پایدارترین و بهترین نوع حمایت از خانواده‌ها دانست و تأکید کرد: کمیته امداد این استان در راستای این سیاست مرکزی گام برمی‌دارد و تاکنون نیز توفیقات زیادی را به دست آورده است.

وی با اشاره به کسب عناوین نخست اشتغال‌زایی کمیته امداد در این استان و در سالیان متمادی ابراز داشت: کمیته امداد رتبه نخست تحقق اشتغال تعهد شده را در این استان به نام خود کسب کرده است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پایان متذکر شد: امید است؛ برپایی این نمایشگاه در کنار جشن خودکفایی یک هزار و 200 خانوار کهگیلویه و بویراحمدی، موجب افزایش آگاهی مردم در نحوه و چگونگی اجرای کسب و کارهای مختلف و ترغیب آن‌ها به راه‌اندازی یک حرفه درآمدزا به منظور عدم وابستگی به مستمری‌های این نهاد شود.

انتهای پیام/82005/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول