اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بازی الناز شاکردوست

«اینجا آخر دنیاست» به سینما وتوس رسید

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «اینجا آخر دنیاست» با بازی الناز شاکردوست در سینما وتوس اکران شد.

«اینجا آخر دنیاست» به سینما وتوس رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فیلم سینمایی «اینجا آخر دنیاست» به تهیه کنندگی مسعود مشتاق و کارگردانی مشترک شراره یوسف‌نیا و ابراهیم بخشی در سینما وتوس قم اکران شد.

پردیس سینمایی وتوس با اختصاص سه سانس و در ساعت‌های 17، 19 و 21 فیلم سینمایی «اینجا آخر دنیاست» را برای مخاطبان و علاقه مندان به هنر هفتم به نمایش می‌گذارد.

همچنین فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» با اختصاص سه سانس و در ساعت‌های 16، 18 و 20 و فیلم سینمایی «یک عاشقانه ساده» از ساعت 15 در این سینما اکران می‌شود.

*اینجا آخر دنیاست اولین فیلم ژانر وحشت

فیلم سینمایی «اینجا آخر دنیاست» یکی از نخستین فیلم‌های موج جدید ژانر وحشت در سینمای ایران است که هفت سال پیش ساخته شد اما همان موقع گرفتار ممیزی شد و سرانجام با نظر مساعد مدیران جدید سینمایی توانست مجوز اکران گیرد.

داستان فیلم سینمایی «اینجا آخر دنیاست» از آنجا آغاز می‌شود که «گلرخ دختری 22 ساله و دانشجو که بعد از فوت تنها برادرش سعید، تنها فرزند خانواده شده با رفتن به کلاس‌‌های انجمن روحی سعی در ارتباط با روح برادرش دارد که در این بین روح‌‌های سرگردان دیگری هر از گاهی به سراغش آمده و باعث ترس او می‌‌شوند.

گلرخ به دلیل مسافرت پدر و مادر در خانه تنها مانده و حضور روح‌های سرگردان او را آزار می‌دهد و در نهایت پیشنهاد مسافرت دخترانه از طرف خواهر بهرام و دو دختر دیگر را قبول کرده راهی شمال می‌‌شود.

بهرام هم با چند دوست دیگر به آن‌‌ها ملحق می‌‌شوند که این مسئله موجب ناراحتی گلرخ می‌شود و قصد می‌کند که به این سفر خاتمه دهد.

از طرف دیگر روح برادر گلرخ مدام هشدار می‌‌دهد که به این سفر نروند و این مسئله باعث ترس بیشتر او می‌‌شود. در مجادله‌‌ای میان دو دختر، گلرخ به قصد جدا کردن آن‌ها وارد شده و به طور اتفاقی زمین می‌‌خورد و از هوش می‌‌رود.

بچه‌‌ها که همگی ترسیده‌‌اند فکر می‌‌کنند گلرخ کشته شده و در جنگل وی را رها کرده و فرار می‌‌کنند. از همان شب به طرز مشکوکی بچه‌های گروه یکی پس از دیگری کشته می‌‌شوند و....

در فیلم سینمایی «اینجا آخر دنیاست» امید متقی، الهه سلطان‌ آبادی، محمدرضا زحمتکش، بیتا راستگو، عباس رحیمی، امین حاجی‌ نظری، مژگان مینایی، پیانوش طاهری، الناز صادقی و پریسا جهانگیری ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/78008/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول