اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار جشنواره فجر در قم

«قصه عشق پدرم» اکران شد

خبرگزاری فارس: فیلم «قصه عشق پدرم» ساخته محمدرضا ورزی و به تهیه کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا در سینما وتوس قم اکران شد.

«قصه عشق پدرم» اکران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر در قم، «قصه عشق پدرم» روایت پدری است که سال‌ها انتظار بازگشت پسرش از جبهه را دارد و بارها به دفتر معراج مراجعه کرده و با وجود اینکه فرزندان دیگر و اطرافیان او را متقاعد می‌کنند که بازگشتی در کار نیست و فرزندش به شهادت رسیده، باور او از بازگشت فرزند قطع نمی‌شود.

قصه عشق پدرم در نگاه نخستین جذابیت‌های تکنیکی خود را به رخ می‌کشد و ترکیب رنگ و نور و بافت فضا جلوه خاصی به اثر بخشیده است.

فیلم‌ساز از کوچک‌ترین بضاعتی برای فضاسازی موثر بهره گرفته است. بازی سایه روشن در برخی نماها، به کمک داستان آمده و فضا را تلطیف می‌کند.

انتخاب لوکیشن‌ها یک ‌دست است و شخصیت حاج محمود(سرهنگ) را در محیطی متناسب با روحیات او نشان می‌دهد.

حاج محمود مردی نظامی بوده اما به هنر و ادبیات گرایش دارد. او با روحیه‌ای عرفانی، خاطرات خود و برخی اشعار را خوشنویسی می‌کند. با عبایی پشمینه به تلاوت قرآن می‌پردازد و ...

چنگیز جلیل‌وند در نقش حاج محمود فراتر از یک بازیگر عمل کرده، صدای این دوبلور با سابقه بیشتر از بازی او به فیلم روح بخشیده است.

از بازیگران این اثر می‌توان به محمدرضا شریفی‌نیا، مهراوه شریفی‌نیا و بهنوش طباطبایی به همراه مصطفی زمانی اشاره کرد. مصطفی زمانی که از بازیگران اصلی داستان است به فراخور نقش، بازی نرم و روانی دارد.

شیدا (بهنوش طباطبایی) دختر حاج محمود است که زندگی مشترکش مورد تأثیر چالش‌های روحی پدر قرار گرفته و در کلیت فیلم قرار است اضطراب، ترس و واهمه را به نمایش بگذارد...

کارگردانی این اثر را که محمدرضا ورزی بر عهده دارد پیش از این سریال‌ها و تله فیلم‌هایی از دوره قاجار و مشروطه‌خواهان ساخته که «تبریز در مه»، «سال‌های مشروطه»، «عمارت کلاه فرنگی»، «مظفرنامه» و «پدرخوانده» از آن جمله است.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول