اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح سالن چند منظوره توچال در پاکدشت

خبرگزاری فارس: سالن ورزشی چندمنظوره روستای توچال با حضور مسئولان ارشد شهرستان و اهالی خونگرم روستای توچال به بهره‌برداری رسید.

افتتاح سالن چند منظوره توچال در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، این سالن که در سال 87 کلنگ آن برزمین خورد دارای بخش‌هایی چون سالن ورزشی چندمنظوره، انبار، اتاق اداری، رختکن، سرویس بهداشتی، حمام و موتورخانه است و فندانسیون آن توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای توچال ریخته شده و مابقی اعتبارات مورد نیاز آن از طریق استانداری تامین شده است.

در افتتاحیه این سالن علاوه بر مرادی مشاور و مدیرکل حوزه استانداری، نماینده و فرماندار شهرستان به همراه معاونان، شهردار و جمعی اعضای شورای اسلامی شهر به همراه تعدادی از رؤسای ادارات پاکدشت نیز حاضر بودند.

مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، کلانتری معاونت مدیرکل و قاسمی‌نژاد مسئول فنی و مهندسی این اداره همراه با سایر مسئولان از نزدیک شاهد افتتاح سالن توچال بودند.

نماینده پاکدشت در مجلس در این مراسم با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان گفت: خوشحالیم که احداث این سالن پس از گذشت چهار سال به ثمر رسید و اینک شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

فرهاد بشیری به مهاجرپذیر بودن شهرستان اشاره کرد و اظهارداشت: باید برای پاسخگویی به نیاز جوانان در زمینه احداث فضاهای ورزشی و فرهنگی جهادی کار کرد.

مرادی مشاور و مدیرکل حوزه استانداری نیز آماده‌سازی این پروژه را به روستاییان توچال تبریک گفت.

وی اظهار داشت: امیدواریم از این سالن ورزشی قهرمانان به نامی در عرصه ورزش استان و کشور و حتی میادین کشوری بدرخشند که این مهم با توجه به استعدادهای ورزشکاران این منطقه دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول