اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم خبر داد

پرداخت خسارات مالی غرفه داران نمایشگاه پاییزه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: خسارت‌های نمایشگاه پاییزه پس از تایید شرکت بیمه و محاسبه خسارات وارده در حال پرداخت است و تا چند روز آینده بازپرداخت این خسارات به پایان می‌رسد.

پرداخت خسارات مالی غرفه داران نمایشگاه پاییزه

یونس عالی پور امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت 10 روز میزبان شهروندان قمی است و اجناس با 20 درصد تخفیف به مردم عرضه می‌شود.

وی با تبیین اهداف برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تصریح کرد: جلوگیری از سودجویی‌های دلالان برای بازار شب عید و حمایت از تولید کننده با عرضه کالای ایرانی و حمایت از مصرف کننده با عرضه کالاهای با کیفیت از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: در این نمایشگاه اجازه ورود کالاهای خارجی داده نشده است و تمام کالاهایی که به مصرف کننده عرضه می‌شود کالاهای با کیفیت صد در صد ایرانی است.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و اقلام اساسی و مورد نیاز مردم از ماه‌ها پیش در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده است اذعان کرد: تمام کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با 20 درصد تخفیف نسبت به قیمت‌های بازار ارائه می‌شود.

عالی‌پور بیان کرد: برای جلوگیری از تخلفات و سودجویی در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا بازرس ناظر به همراه مجری نمایشگاه و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم حضور دارند.

وی ابراز داشت: در صورتی که تخلفی در این نمایشگاه‌ها مشاهده شود با تشکیل پرونده صنفی نسبت به پلمب غرفه‌های متخلف اقدام شده و با حضور قاضی یکی از شعب تعزیرات حکومتی در نمایشگاه رای صادر می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تاکید بر اینکه نظارت جدی بر عملکرد غرفه‌های داخل نمایشگاه‌ها صورت می‌گیرد تصریح کرد: سال گذشته پنج غرفه به دلیل تخلفات گوناگون شامل گرانفروشی، صادر نکردن فاکتور و... پلمب شدند.

وی با اشاره به حادثه‌ای که در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (پاییزه) در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم به وقوع پیوست بیان داشت: با تمهیداتی که اندیشیده شده است این حادثه دیگر رخ نمی‌دهد و مشکلات این نمایشگاه برطرف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تعداد کسانی که غرفه آنان در نمایشگاه پاییزه دچار خسارت شده بود را 73 نفر دانست و ابراز کرد: شرکت بیمه‌ای که نمایشگاه پاییزه را بیمه کرده بود اکنون در حال پرداخت خسارت به خسارت دیدگان است و تا کنون بخش اعظمی از خسارات را پرداخت کرده و تا چند روز آینده بازپرداخت خسارات به خسارت دیدگان به پایان خواهد رسید.

*بازدید روانه 40 هزار نفر از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا روزانه به طور میانگین 40 هزار و در روزهای تعطیل 70 هزار بازدیدکننده دارد که این میزان بازدید نشاندهنده کیفیت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه است.

عالی‌پور ادامه داد: استان قم در تنظیم بازار توانسته گام‌های استوار و موفقیت‌آمیزی بردارد تا جایی که از استان‌های اصفهان، تهران، اراک و چند استان همسایه برای خرید به استان قم می‌آیند.

انتهای پیام/78005/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول