اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد

برپایی خیمه‌های معرفت در بارگاه 4 امامزاده چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری خیمه‌های معرفت در 4 بارگاه امامزاده شاخص در استان ایجاد می‌شود.

برپایی خیمه‌های معرفت در بارگاه 4 امامزاده چهارمحال و بختیاری

حجت‌‎السلام محمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: کلاس‌های آموزش قرآن، ایستگاه‌های نقاشی کودکان، مشاوره خانواده، ازدواج، جوانان و تحصیل و مذهبی از جمله برنامه‌های خیمه‌های معرفت در بارگاه امامزادگان چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: در حاشیه برپایی خیمه‌های معرفت نمایشگاه‌هایی نیز با عنوان‌های حجاب و آرامش بهاری در کنار این خیمه‌ها برگزار می‎شود.

طباطبایی از آماده‌سازی 18 بقعه متبرکه استان برای میزبانی مسافران نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: این بقعه‌ها در 9 شهرستان استان به ویژه در شهرستان‌های بروجن و لردگان برای اسکان مسافران پیش‌بینی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این بقعه‌ها تمامی امکانات اسکان مسافران فراهم شده است و مسافران می‌توانند به ‌صورت رایگان از این اماکن استفاده کنند.

وی از اجرای طرح آرامش بهاری از 29 اسفندماه در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: در این طرح با توجه به حضور مردم در امامزادگان طی ایام نوروز، برنامه‌های فرهنگی برای آنان پیش‌بینی شده است تا گامی به منظور ارتقای معرفتی آنان برداشته شود.

طباطبایی تأکید کرد: امامزادگان و ائمه اطهار (ع) پایگاه فرهنگی هستند که اجرای برنامه‌های فرهنگی هدفمند و تأثیرگذار و مناسب با شرایط روز در این اماکن، سلامت فکر و روح و فرهنگ افراد جامعه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: امامزاده‌ها در تعالی و ارتقای اخلاق اسلامی و انسانی و آرامش‌بخشی اجتماعی تأثیر بسزایی دارند و هر جا امامزاده‌ای وجود دارد، مردم آنجا از معنویت، اعتقاد و آرامش روانی بیشتری برخوردارند.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول