اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن لار خبر داد

صدور بیش از 12000 سند مالکیت روستایی در لار

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مسکن لار گفت: تاکنون 12 هزار و 630 جلد سند مالکیت روستایی در این شهرستان صادر و تحویل متقاضیان شده است.

صدور بیش از 12000 سند مالکیت روستایی در لار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، ناصر زائری در جلسه‌ای که پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بنیاد مسکن تشکیل شد، اظهار داشت: برای بیش از 97 درصد روستاهای بالای 50 خانوار این شهرستان طرح هادی تهیه شده است.

وی عملیات عمران روستایی در مناطق نیازمند توسعه را مهم ارزیابی کرد و افزود: مجموع فعالیت‌های ما در بخش‌های اجرایی طرح بهسازی، تهیه طرح هادی، اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن و پرداخت تسهیلات بهسازی بوده است.

مدیر بنیاد مسکن لار عنوان کرد: پرداخت وام قرض‌الحسنه، تسهیلات قرض‌الحسنه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس، پرداخت تسهیلات بلاعوض و مسکن مهر، اجرای پروژه مسکن رهبری و مراحل صدور پروانه ساخت مسکن و صدور اسناد مالکیت روستایی در اجرای ماده 133 از دیگر مواردی بوده که توسط بنیاد مسکن این شهرستان پیگیری شده است.

این مسئول ادامه داد: در بخش واگذاری زمین، تاکنون بیش از یک‌میلیون و 582 متر مربع زمین تملک و با کاربری مسکونی، تجاری و خدماتی واگذار شده است.

مدیر بنیاد مسکن لار با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان فارس و دستورات ارائه شده برای ساخت مسکن ویژه محرومان، تصریح کرد: 50 واحد مسکونی ارزان قیمت احداث و در شهرهای لار و بیرم به متقاضیان تحویل شد.

زائری در ادامه به پرداخت تسهیلات دو میلیارد و 485 میلیون ریالی بازسازی ناشی از حوادث قهری اشاره کرد و ادامه داد: این وام به واحدهای مسکونی احداثی و تعمیری تعلق گرفته و در بخش مسکن مهر 237 میلیارد ریال تسهیلات به شهرهای مختلف لار اعطا شده است.

وی در پایان اظهار داشت: از سال 1386 تاکنون در 63 روستای این شهرستان طرح هادی به مرحله اجرا درآمده و بیش از 39 هزار و 182 میلیون ریال اعتبار را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/2448/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول