اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای دماوند:

تبعیت از ولایت فقیه خواست شهدا از مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند گفت: تبعیت از ولایت فقیه و ادامه راه والای انقلاب اسلامی خواست همه شهدا از مسئولان است.

تبعیت از ولایت فقیه خواست شهدا از مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صبح امروز رئیس ستاد یادواره‏های شهدا و فرماندار شهرستان دماوند به همراه امام جمعه رودهن، بومهن، پردیس و آبعلی، معاون عمرانی فرماندار دماوند، بخشدار رودهن، رئیس اداره اطلاعات شهرستان و بخش رودهن و مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند با حضور در منزل شهیدان نجف‏آهی، مرتضایی و ساعدی با خانواده معزز این شهدای گرانقدر دیدار کرد.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند هدف از این دیدارها را عرض ارادت به خانواده شهدا اعلام کرد و گفت: شهدای گرانقدر بر گردن همه ما حق دارند.

سعید افشارنادری افزود: شهدا بالاترین سرمایه خود یعنی جانشان را در راستای تحقق آرمان‏های اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی اهدا کردند و آسایش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند عزت، استقلال و پیشرفت امروز ایران اسلامی را مدیون جان‏فشانی شهدا دانست.

افشارنادری اظهار داشت: همگی ما وامدار شهدا هستیم و باید توجه داشت که شهدا نیازی به مسئولان ندارند بلکه ما نیازمند مدد و توجه شهدا هستیم تا در راستای عمل به آرمان‏های والای آن‌ها موفق باشیم.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند تصریح کرد: رسالتی که شهدا بر عهده ما قرار داده‏اند، عمل به آرمان‏ها و اهداف بلند اسلامی بوده که مهم‏ترین آن تبعیت از ولایت فقیه و خدمت صادقانه به مردم است.

انتهای پیام/2568/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول