اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

آرامش و امنیت امروز ایران مدیون فداکاری شهداست

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزکوه گفت: بدون شک آرامش و امنیت حاکم بر جامعه امروز ایرانی، مدیون فداکاری شهداست و از این‌رو، همواره باید یاد و خاطره شهیدان انقلاب را گرامی داشت.

آرامش و امنیت امروز ایران مدیون فداکاری شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری صبح امروز به همراه معاونان خود و شماری از مسئولان اداره‌ها و دستگاه‏های اجرایی شهرستان فیروزکوه به دیدار خانواده شهیدان محمدمهدی و حسن سراج و جانباز سرافراز اسلام مصطفی سالاریه رفت و از رشادت‏ها و دلاورمردی‏های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در این نشست‏ها که با صمیمیت خاصی برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان اداره‌ها و نهادهای اجرایی این شهرستان باید برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های خاص گرامیداشت شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از وظایف مهمی است که باید با همکاری همه مسئولان و هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه اجرایی شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس زحمات بسیاری برای پا بر جا ماندن انقلاب اسلامی متحمل شدند و امروز تکریم و پاسداشت شهدا و ایثارگران و خانواده‏های آن‌ها جزو وظایف ذاتی مسئولان و خدمت‏گزاران به مردم و انقلاب اسلامی است و باید به آن توجه شود.

مهری ادامه داد: نظام اسلامی و ملت ایران هر چه دارند از خون پاک شهدا و ایثار رزمندگان اسلام است و اینک باید توجه کنیم که آرامش و امنیت حاکم بر جامعه امروز ایرانی، مدیون فداکاری شهداست.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با تأکید بر این‏که فرهنگ ایثار و شهادت همواره باید در جامعه گسترش پیدا کند، تأکید کرد: ارزش و منزلتی که شهدا نزد خداوند متعال، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت ایران دارند، بسیار والا است و نمی‏توان آن را با هیچ روش و ابزار مادی توصیف کرد.

مهری گفت: امروز باید به خوبی به خود ببالیم که در جای جای کشورمان و در سراسر استان‏ها و شهرستان‏های کشور، یاد و خاطره شهیدان زنده است.

انتهای پیام/2568/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول