اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی:

آزمایش تعیین کیفیت مصالح در استان مرکزی 38 درصد رشد یافت

خبرگزاری فارس: مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی از افزایش 38 درصدی آزمایش تعیین کیفیت مصالح در استان طی 10 ماهه امسال خبر داد.

آزمایش تعیین کیفیت مصالح در استان مرکزی 38 درصد رشد یافت

محمدعلی عبا‌س‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طی 10 ماهه امسال 5 هزار و 944 مورد آزمایش کیفیت عملیات آسفالت، 33 هزار و 33 مورد آزمایش پروژه‌های خاکی و 13 هزار و 330 مورد عملیات بتنی توسط این آزمایشگاه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین 2 هزار و 663 مورد آزمایش در بخش مهندسی خاک انجام شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و 882 مورد بوده و 41 درصد افزایش یافته است.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی اضافه کرد: این آزمایشگاه با استقرار پنج شعبه در شهرستان‌های اراک، ساوه، محلات، خمین و شعبه جدید زرندیه و 27  آزمایشگاه واحد محلی اجرای پروژه‌ها را از نزدیک کنترل می‌کند.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی ایجاد نمایندگی در شهرستان‌های آشتیان و خنداب را از برنامه‌های آتی این آزمایشگاه عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ناظرین دستگاه‌های اجرایی، کنترل معادن شن و ماسه استان با همکاری نظام مهندسی معدن و حضور مستمر و جدی در اجرای پروژه‌های استان مرکزی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

عباس‌زاده یادآور شد: ارایه خدمات فنی، مشاوره‌ای و آموزشی به متقاضیان ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده، کنترل عملیات بتنی، کنترل جوش ساختمان‌های فلزی، کنترل مصالح ساختمانی در ساخت و سازها با حداکثر تخفیف ویژه با هدف افزایش کیفیت و نهادینه کردن فرهنگ کنترل کیفی از دیگر اقدامات صورت گرفته در 10 ماهه امسال بوده است. 

انتهای پیام/87002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول