اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قلعه‌گنج:

خرید و فروش هرگونه مواد محترقه غیرقانونی و جرم محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج گفت: نگهداری و خرید و فروش هرگونه مواد محترقه غیرقانونی و جرم محسوب می‌شود و با این افراد به عنوان برهم‌زنندگان امینت عمومی برخورد جدی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

خرید و فروش هرگونه مواد محترقه غیرقانونی و جرم محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، کرامت پهلوان‌خسروی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد حوادث این شهرستان اظهار داشت: امنیت اماکن مذهبی و تفریحی شهرستان را در ایام تعطیلات نوروزی به بهترین نحو ممکن با همکاری و هماهنگی مردم و همچنین دسته‌های رزمی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایجاد می‌کنیم.

وی افزود: اگر همه دست در دست هم دهیم، می‌توانیم در بحث ترافیک و تصادف‌های تعطیلات نورز در جاده‌های روستایی نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیر آمار در این زمینه را شاهد باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج گفت: بر همین اساس باید فرهنگ ترافیک را ابتدا از خانواده‌های خود آغاز کرده و سپس آن را در میان همسایگان و اطرافیان خود ترویج و گسترش دهیم.

وی ابراز داشت: مانند سال‌های گذشته نسبت به ایجاد گشت‌ها و ایست بازرسی‌های مقطعی در ایام نوروز طی جاده‌ها اقدام می‌کنیم، اما مردم نیز باید در این مسیر همکاری لازم را داشته باشند و برای جلوگیری از سرقت‌ها موارد امنیتی و حفاظتی را رعایت کنند.

پهلوان‌خسروی با بیان اینکه رانندگان وسایل نقلیه باید نسبت به بیمه کردن خودرو و موتورسیکلت خود و تعمیر آن‌ها اقدام کنند، خاطر نشان کرد: مأموران ما نسبت به تأمین امنیت جاده‌ها اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

پهلوان‌خسروی با هشدار به خانواده‌ها نسبت به فرزندان خود در چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: نگهداری و خرید و فروش هرگونه مواد محترقه غیرقانونی و جرم محسوب می‌شود و ما با اینگونه افراد به عنوان برهم‌زنندگان امنیت عمومی برخورد جدی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/80004/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول