اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

ارتباط با دانشگاه‌ها حلقه مفقوده صنعت است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بر لزوم ارتباط و همکاری بیشتر این مجتمع با مجامع دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد و گفت: ارتباط با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حلقه مفقوده صنعت است.

ارتباط با دانشگاه‌ها حلقه مفقوده صنعت است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اکبر شعبان‌پور ظهر امروز در جلسه‌ ارزیابی نخستین نمایشگاه توانمندی‌ها و دانش فنی مجتمع گاز پارس جنوبی در محل سالن کنفرانس پالایشگاه اول اظهار کرد: پارس جنوبی از مناطق مهم صنعت نفت است و در سال تولید ملی شاهد رشد و پیشرفت قابل توجهی در این منطقه هستیم.

وی افزود: تولید حداکثری و افزایش سطح کیفیت تولیدات از مهم‌ترین اولویت‌هاست که با تلاش متخصصان داخلی در این مسیر اهتمام داریم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اهمیت نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل خاطر نشان کرد: باید برای این نمایشگاه با تشکیل کمیته‌هایی هدف‌گذاری ویژه انجام دهیم و با حفظ ویژگی تخصصی بودن در سال‌های آینده نیز آن را بهتر از قبل برگزار کنیم.

شعبان‌پور تصریح کرد: باید در سال‌های آینده به‌ طور ویژه از سازندگان داخلی دعوت کنیم و آن‌ها را در نمایشگاه شرکت دهیم.

وی در ارتباط با شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه نیز گفت: حضور شرکت‌های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع مهم و همسو در نمایشگاه بسیار ضروری است، البته امسال تعدادی از این شرکت‌ها آمدند که امیدواریم با مکاتبات و پیگیری‌هایی که در آینده انجام می‌دهیم این بازدیدها بیشتر از این باشد.

مدیر‌عامل مجتمع گازی پارس جنوبی با تاکید بر لزوم ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: ارتباط با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حلقه‌ گمشده‌ صنعت ما از گذشته تا حال بوده است و باید شرایطی را مهیا کنیم که در دوره‌های بعدی نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و مجامع دانشگاهی همکاری داشته باشند.

مدیران و کارکنان شرکت‌کننده در این جلسه نیز در ارتباط با نقاط قابل ضعف، قوت و الزاماتی که برای بهبود نمایشگاه در دوره‌های آینده نیاز است، به تبادل‌نظر پرداختند.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول