اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال سپاهان:

کم لطفی سیما در پخش بازی سپاهان از شبکه 3 / حرفمان را در زمین خواهیم زد

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سپاهان با اشاره به عدم پخش بازی سپاهان مقابل النصر امارات از شبکه سه گفت: همزمانی بازی ما با دیدار استقلال دلیل مناسبی برای عدم پخش بازی سپاهان نیست و من فکر می‌کنم کم لطفی به سپاهان صورت می‌گیرد.

کم لطفی سیما در پخش بازی سپاهان از شبکه 3 / حرفمان را در زمین خواهیم زد

محمد علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از کسب یک برد خوب برابر ملوان و تمرینات مناسبی که پشت سر گذاشته‌ایم از هر لحاظ آماده دیدار با النصر امارات هستیم.

وی تصریح کرد: همیشه نخستین بازی‌ها در هر جامی به دلیل اینکه بازیکنان با شرایط آشنا نیستند سخت است اما با توجه به اینکه در بازی فردا برابر تیم اماراتی میزبان هستیم بسیار امیدوارم با انجام یک بازی بسیار خوب بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در ادامه به تیم فوتبال النصر امارات اشاره کرد و افزود: تیم‌های عربی همیشه از خط دفاع ضعیف اما خط هافبک و فوروارد خوبی برخوردار بوده‌اند و تیم اماراتی هم از قاعده مستثنی نیست و با توجه به مهاجمان خوبی که نسبت به سال گذشته به تیم خود اضافه کرده نمی‌توان گفت با تیم ضعیفی روبرو هستیم.

وی تاکید کرد: برای ما تنها کسب هر سه جام مهم است و با تمام قدرت در بازی فردا و بازی‌های آینده به مصاف حریفان می‌رویم.

احمدی در ادامه به عدم پخش بازی سپاهان در دیدار مقابل النصر امارات از شبکه سه اشاره کرد و افزود: به دلیل همزمانی بازی ما با دیدار استقلال بازی ما از شبکه ورزش پخش می‌شود و من فکر می‌کنم اندکی کم لطفی به سپاهان صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در چند سال گذشته نیز وضع به همین منوال بوده و با وجودی که سپاهان همه ساله در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته هیچ مانور یا تبلیغی روی سپاهان صورت نمی‌گرفته و کاری به تیم ما نداشته‌اند.

مدافع تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: من فکر می‌کنم دلیل این کار رسانه ملی و مطبوعات کشوری این است که قهرمانی‌های ما برای خیلی‌ها گران تمام شده و قصد ندارند انگیزه مضاعفی به سپاهان داده شود.

وی با بیان اینکه برای حضور تراکتور در آسیا تبلیغ بسیار خوبی صورت گرفته است، افزود: این تیم هم چون در آسیا تازه کار است برایش تبلیغ می‌کنند اما باید بدانند با این کارها به جایی نمی‌رسند و با این عدم حمایت‌ها چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نمی‌شود.

احمدی با بیان اینکه ما حرفمان را در زمین می‌زنیم، تأکید کرد: امیدوارم هواداران سپاهان هم مانند تماشاگران تراکتور در بازی فردا سپاهان را تنها نگذارند و با پر کردن ورزشگاه خیلی از چیزها را ثابت کنند تا همگان بدانند سپاهان هم کم تماشاگر نیست و به حمایت ملی در بازی‌های آسیایی خود نیاز دارد.

انتهای پیام/63020/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول