اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا/

سپاهان همچنان در آسیا خط و نشان می‌کشد / نبرد برای تکرار برد 3 بر صفر

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان در نخستین دیدارش در یازدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا در اندیشه برد قاطعی برابر النصر امارات است تا آغاز قدرتمندانه‌ای در این رقابت‌ها داشته باشد.

سپاهان همچنان در آسیا خط و نشان می‌کشد / نبرد برای تکرار برد 3 بر صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از امروز آغاز شده و فردا نیز با برگزاری دیدار‌های دیگر در دو منطقه غرب و شرق قاره آسیا ادامه پیدا می‌کند.

تیم سپاهان که با قهرمانی در لیگ برتر یازدهم، سهمیه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، در این فصل در گروه C با تیم‌های النصر امارات، الغرافه قطر و الاهلی عربستان هم‌گروه شده و در نخستین دیدار جام به مصاف تیم اماراتی می‌رود.

دو تیم فصل گذشته در چارچوب همین مسابقات به مصاف هم رفتند که تیم اصفهانی موفق شد با نتیجه سه بر صفر و با گل‌های جواهیر سوکای، سید مهدی سید صالحی و برنو سزار برزیلی حریفش را شکست دهد اما در حال حاضر مهدی سید صالحی به تیم تراکتور‌سازی رفته و سزار نیز فردا با پیراهن النصر برابر سپاهان صف‌آرایی می‌کند.

تیم سپاهان در لیگ برتر ایران وضعیت چندان مناسبی نداشته و با قرار گرفتن در رده سوم جدول رده‌بندی منتظر فرصتی است تا با استفاده از لغزش دو تیم دیگر مدعی به صدر نزدیک شود اما موقعیت لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر کشور تفاوت بسیاری دارد.

تیم سپاهان در هشت دوره قبلی که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته، یک بار به نایب قهرمانی رسیده و از این رو انگیزه بسیاری برای فتح معتبر‌ترین جام باشگاهی قاره کهن دارد.

شاگردان زلاتکو کرانچار انگیزه‌‌های بسیاری برای رویارویی با تیم النصر امارات و شکست این حریف دارند زیرا به خوبی می‌دانند که مغلوب کردن این تیم در گام نخست وجهه خوبی برای این تیم در آسیا داشته و انرژی مثبتی برای ادامه مسابقات می‌گیرند.

از سوی دیگر تیم النصر امارات که والتر زنگا هدایت آن را بر عهده دارد در دیدار پلی‌آف با شکست تیم لوکوموتیو ازبکستان درصدد کسب جواز حضور در مرحله گروهی و حریف شدن با سپاهان است.

نماینده اصفهان برای غلبه بر حریف اماراتی خود نیاز بسیاری به حضور هوا‌دارانش دارد و فوتبال‌دوستان اصفهانی باید استقبال قابل توجهی از این بازی به عمل بیاورند.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول