اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پیش از آغاز سال جدید

صبای قم با استقلال، سپاهان و آلومینیوم دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در سه دیدار متوالی از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پیش از آغاز سال جدید در یک میهمانی رقبای لیگ برتری و دو بازی خانگی با رقبای مطرح خود دیدار می‌کند.

صبای قم با استقلال، سپاهان و آلومینیوم دیدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر، دیدارهای هفته یازدهم از نیم فصل دوم بازی‌های فوتبال لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور از دوشنبه چهاردهم اسفندماه آغاز می‌شود و صبا ابتدا در خانه از تیم صدرنشین استقلال تهران پذیرایی خواهد کرد.

این در حالی است که تیم‌های لیگ برتری بعد از دیدارهای هفته یازدهم دور برگشت یا هفته بیست و هشتم، چهار روز بعد در هفته بیست و نهم برابر یکدیگر قرار می‌گیرند تا لیگ برتر در مسیر رو به پایان دوازدهمین دوره خود به پیش برود.

بر همین اساس، سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه دیدارهای هفته‌های یازدهم تا سیزدهم دور برگشت دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که بر اساس آن صبای قم در یک میهمانی رقبای لیگ برتری و یک بازی خانگی دیگر نیز مقابل حریفان قرار می‌گیرد.

بدین ترتیب شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین هفته دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه و در دیداری که از ساعت 17 و 25 دقیقه روز دو‌شنبه چهاردهم اسفندماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود به مصاف صدرنشین و مدعی کسب عنوان قهرمانی یعنی استقلال تهران می‌روند.

همچنین تیم فوتبال صبای قم در هفته دوازدهم از دور برگشت بازی‌های دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 روز جمعه هجدهم اسفندماه در پانزدهمین بازی خارج از خانه این فصل خود در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی و پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان خواهد رفت.

در هفته سیزدهم دور برگشت بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از ساعت 16 روز یکشنبه 27 اسفندماه در ورزشگاه یادگار امام قم با تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان پایین جدولی بازی می‌کند.

صبایی‌ها که از بازی‌های نیم فصل دوم تا قبل از مصاف با استقلال تهران نتایج نسبتاً خوبی در کارنامه دارند، در حالی در سه دیدار متوالی دور برگشت به مصاف استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و آلومینیوم هرمزگان می‌روند که در دور رفت لیگ دوازدهم برابر استقلال تهران یک بر صفر بازنده شد و در مقابل سپاهان به تساوی یک بر یک رسید و در مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان نیز در خانه حریف یک بر صفر به برتری دست یافت.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول